Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Niedawno ktoś kupił ode nie pewne rzeczy i niestety nie ma z tym kims w ogóle kontaktu. Chciałem anulować zakup i wystąpi o zwrot prowizji, ale w tym dziadoskim serwisie Allegro Lokalnie nie ma takiej możliwości. Chciałem się skontaktować z Allegro przez formularz, ale nie mogę go w ogóle wysłać. Sytuacja wygląda tak jak na screenie.
Pozdrawiam
jakas masakra.
@Rafal_Pl_85 Ile czasu minęło od zakupu? Czy przypadkiem nie udostępniłes opcji odbioru osobistego lub zakupu za pobraniem?
Od zakupu minęły 3 dni. Ale od człowieka nie miałem żadnego znaku życia. Piszę tylko ja, z drugiej strony jest zero odzewu.
Ten ktoś rzeczywiście wybrał odbiór osobisty (pomimo, że mieszka ode mnie kilkaset kilometrów).
Jeszcze dodatkowa sytuacja. Dzisiaj ktoś od razu po zakupie napisał, że chce od niego odstąpić. Ten wybrał Allegro Paczkomat. Co zrobić aby wydtapis o zwrot prowizji w tym drugim przypadku?
@Rafal_Pl_85 W takiej sytuacji Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach, jeśli chodzi natomiast o kontakt z nami w sprawie opłaty, z tego co widzę korzystasz z wersji mobilnej, więc spróbuj przez przeglądarkę na komputerze. Problemy z wysłaniem zgłoszenia nie powinny występować, a gdyby tak się stało napisz tu proszę ponownie. Wówczas będziemy działać.
@Rafal_Pl_85 I masz przykład - kupił, nie zapłacil ale wybrał paczkomat = prowizja nie pobrana. Jak masz odbiór osobisty, czy wysyłkę za pobraniem - od razu jest pobierana prowizja. nie udostępniaj tych opcji.
A prowizja została pobrana? Ten wybrał Allegro Paczkomat , jeżeli tak to piszesz tu o zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Formularz dotyczący zwrotu prowizji jest "zepsuty". Nie można go wysłać. Wybrałem trochę inny temat z dostępnych i udało mi się jakoś go wysłać do allegro.