Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wystawiłam przedmiot na sprzedaż przez allegro lojalnie. Został on kupiony. Właśnie przed wysyłką chciałam upewnić się że wszystko działa jak należy ale niestety nie działa. Wpłata od kupującego została już mi przekazana. Jak mogę teraz anulować tą transakcje? Czy istnieje jakaś oficjalna ścieżka czy mogę skontaktować się z kupującym i zwrócić mu przelewem prywatnym środki?
@Client:44813092 Nie ma w systemie możliwości anulowania transakcji, została zawarta umowa, z której powinnaś się wywiązać. Kupujący może domagać się wydania towaru. Możecie jednak unieważnić transakcję za porozumieniem stron. Jeśli kupujący się zgodzi, powinien Ci podać swój numer konta bankowego, na który zwrócisz mu wpłatę zwykłym przelewem, poza Allegro. Inaczej nie oddasz. O zwrot prowizji możesz poprosić Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie przelewu zwrotnego i najlepiej pisemną rezygnację kupującego z towaru.