anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak odnośnika do wysłania towaru

Hufury
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem towar parę dni temu a kupujący zapłacił  za niego dzisiaj.  Chciałem przygotować etykietę do wydrukowania in post ale  w zamówieniu nie pojawił się odnosnik  do przygotowania przesyłki  -jest tylko ''czatuj''. W innych aukcjach po sprzedaży pojawia się odnośnik  -przygotuj przesyłkę a pod nim '' czatuj.  Teraz jest tylko czatuj , nie ma punktu -przygotuj przesyłkę .Pierwszy raz mi to się stało , nie mam jak wysłać . Co robić ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Hufury Cześć. 🙂 Jaki status zamówienia widzisz w zakładce Zamówienia od kupujących

oznacz moderatorów

Hufury
#7 Wielbiciel#

zakończona

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Hufury Przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Ta płatność została zaksięgowana po 5 dniach, dlatego system uznaje ją za anulowaną i nie ma możliwości wygenerowania etykiety do tego zamówienia. Skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z kupującym. Możesz wystawić kolejne ogłoszenie z tym samym przedmiotem lub wysłać produkt np. za pośrednictwem aplikacji InPost. 

oznacz moderatorów