Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem towar parę dni temu a kupujący zapłacił za niego dzisiaj. Chciałem przygotować etykietę do wydrukowania in post ale w zamówieniu nie pojawił się odnosnik do przygotowania przesyłki -jest tylko ''czatuj''. W innych aukcjach po sprzedaży pojawia się odnośnik -przygotuj przesyłkę a pod nim '' czatuj. Teraz jest tylko czatuj , nie ma punktu -przygotuj przesyłkę .Pierwszy raz mi to się stało , nie mam jak wysłać . Co robić ?
@Hufury Cześć. 🙂 Jaki status zamówienia widzisz w zakładce Zamówienia od kupujących?
zakończona
@Hufury Przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Ta płatność została zaksięgowana po 5 dniach, dlatego system uznaje ją za anulowaną i nie ma możliwości wygenerowania etykiety do tego zamówienia. Skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z kupującym. Możesz wystawić kolejne ogłoszenie z tym samym przedmiotem lub wysłać produkt np. za pośrednictwem aplikacji InPost.