Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z przyczyn niezależnych nie mogłem wysłać zakupionego przedmiotu. Chcę zwrócić wpłatę, ale nie mogę znaleźć takiej możliwości w sprzedanych (brak wyboru w zamówieniach "zwróć wpłatę"). Pisałem do kupującego, ale nie odpowiada. Chciałem zapytać przez formularz, ale tam potrzeba numer aukcji, a ten jest obecnie, po sprzedaży już nie widoczny. Nie chcę przetrzymywać nienależnej kwoty, jak mogę to załatwić?
Proszę o poradę i pozdrawiam.
Witold
Napisałeś do niego na czacie, poczekaj chwilę może się odezwie, na AL nie ma innej możliwości zwrotu tylko na konto podane przez kupującego.
@vitogmbh Na Allegro Lokalnie nie zwrócisz wpłaty systemowo. Musisz pieniądze wypłacić na swój rachunek bankowy i oddać kupującemu za jego konto zwykłym przelewem, poza Allegro. Kupujący powinien Ci podać w tym celu nr konta.
Pamiętaj też o tym, że została zawarta umowa sprzedaży i kupujący nie musi się godzić na zwrot środków, może domagać się dostawy towaru.