Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam wystawiony przedmiot na allegro od kwietnia 2021. Nie usunęłam produktu z allegro lokalnie. 23.12 br ktoś dokonał zakupu produktu. Nie posiada go w ofercie. Jak mogę zwrócić klientowi jego środki przelane przez PayU i zablokowane na moim koncie? Fizycznie nie mam tych środków, widnieją tylko w historii. Chciałabym też usunąć ten produkt z oferty,żeby więcej nikogo nie wprowadzać w błąd.
@MaludAga możesz zwrócić wypłatę kupującemu z poziomu Allegro Lokalnie, aby to zrobić przejdź do zakładki Zamówienia od kupujących w panelu Moje Allegro Lokalnie.
Kliknij [zwróć pieniądze] przy wybranej transakcji w panelu. Przeniesiemy Cię do formularza zwrotu – zaznacz w nim powód, dla którego chcesz oddać kupującemu pieniądze.
Sprawdź, czy wszystkie dane są poprawne, i kliknij [zwróć pieniądze].
Poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie w wyskakującym okienku – jeśli teraz potwierdzisz zwrot, nie możesz go już wycofać. Gotowe! Środki trafią do kupującego, a Ty otrzymasz zwrot opłaty za obsługę transakcji.
@MaludAga Są dwa sposoby na zwrot, tu masz informację: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wplaty-od-kupujacych-na-allegro-lokalnie/jak-zwrocic-kupu...