Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Właśnie zrobiłam mała statystykę, z której wynika, że co trzecia aukcja nie jest opłacana przez kupującego. Ktoś kupuje, nie płaci, nie odpowiada na wiadomości. Produkt 5 dni jest w zamrażarce. Czasem wygrywający aukcję zostawia w tyle innych licytujących, którzy może akurat by zapłacili. Z moich obserwacji wynika, że najczęściej to osoby Client:xyyxxx
I teraz pytanie, czy all zamierza coś z tym procederem zrobić? Bo nawet sobie takiego klienta nie można zablokować.
,, co all zamierza z robić z kupującymi i niepłacącymi?,, .... hmmmmm... może pogłaskać czy strzelić jakąś promkę bo nic innego na myśl mi nie przychodzi .
to że przedmiot za 5 dni się pojawi to pikuś ale co z kasą za wyróżnienie?
@mennicze_grosiki czyli dochodzimy do sedna - nie warto wyróżniać ofert .
Wiesz to zależy. Jeśli jest od groma stron z takim samym przedmiotem to się opłaca lub jak ja zajmuje się numizmatyką to nowości są na czasie i w cenie.
Ale jak już wiele osób pisał to czysta blokada nawet konkurencji iż kupują i nie płacą. Moim zdaniem 3 takie transakcje i konto powinno być zawieszone ale powinno też to obejmować nie samo konto tylko by nie można było otworzyć nowego na tym samym numerze tel.
Sam pracowałem z chłopakiem co wszystkie wysyłki miał ze smartem za friko nawet jak coś kosztowało powiedzmy 5 zł. - jak to mówią Polak potrafi (nie będę opisywał jak to robił bo coraz więcej ludzi by tak robiło) - ale to dotyczyło tylko zakupu w firmach, a u prywatnej osoby tak nie pokombinował hehe.
O tak to jest pytanie!
Nie zamierza nic zrobić 😞
nic - bo uokik się przywali jak poprzednio