anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co mogę w tej sytuacji zrobić?

Client:42704008
#8 Zapaleniec#
[edycja] użytkownik o tym Nicku mówi, że jest Czechem zamówił produkt, ja mu wysłałem, pieniędzy nadal nie dostałem produkt już użytkownik odebrał mówi, że dostanę, że dotrzymuje transakcji i wszystkie wypełnia, mówi także, że nie ma konta bankowego w Polsce. Teraz przyczepia się innego kolejnego produktu i pisze w sprawie. 
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:42704008 Jeżeli wysłałeś towar bez pieniędzy do Czech, to już raczej nic nie możesz zrobić. Wysyła się po wpłacie, a nie przed. Teraz możesz tylko liczyć na to, że kupujący jednak zapłaci. 

oznacz moderatorów

Client:42704008
#8 Zapaleniec#

wysłałem do Paczkomatu przy granicy, odebrał ją po Polskiej stronie granicy. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie wysyła się bez pieniędzy. Jeśli to robisz, sam sobie szkodzisz. 

oznacz moderatorów

Client:42704008
#8 Zapaleniec#

Odpowiedź od niego przed chwili. Witam. Proszę pana nie nazywaj mnie oszustem. Cały wczorajszy dzień spędziłem próbując dowiedzieć się, co się stało. Zrobiłem co w mojej mocy, aby poznać szczegóły. Od razu skontaktowałem się z Allegro, aby Allegro dało mi możliwość odpowiedniej zapłaty za towar. Nie sądzę, tak zachowuje się oszust !! W tej chwili czekam na odpowiedź serwisu Allegro. Podałem panu również wszystkie szczegóły tego, co napisałem do serwisu Allegro. Pozdrawiam Igor

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:42704008  czemu wysłałeś przedmiot bez pieniędzy na konto?

Wyślij mu wezwanie do zapłaty lub zarządzaj zwrotu towaru.

oznacz moderatorów

Client:42704008
#8 Zapaleniec#
Odpowiedź od tego użytkownika. Witam. Przeszedłem przez klasyczny system zamówień na portalu zakupowym Allegro i zapłaciłem 68,99 kartą kredytową. Transakcja nie została odrzucona. System Allegro po wprowadzeniu mojej karty kredytowej przyjął moje zamówienie. Wydawca karty kredytowej zawsze płaci zapłacone rachunki. W tym momencie nie wiem, dlaczego pan nie otrzymał zapłaty za towar. Proszę nie martwić się, wszystko zostanie rozwiązane. Musi być zapłacona za pana towary. Sprzedaż byl zakończony 31 Sty 2022 10:41. Zapłaciłem od razu po zakupach. Na początku marca 2022 r. otrzymam konto z mojej karty kredytowej i widzę na nim, czy ta kwota została zapłacona. Często robię zakupy na Allegro i nigdy mi się nie zdarzyło, że za coś nie zapłacono. Nie ma ku temu powodu, bo posiadam kartę kredytową, która nie jest ograniczona ilością środków na koncie bankowym. Nie mam szansy zajrzeć do pana konta zakupowego na Allegro. Zapytaj Allegro, dlaczego pan nie otrzymał kwoty zakupu. Pan zna język polski lepiej niż ja. Dziękuję bardzo panu. Pozostać w kontakcie. W każdym razie pan musi zdobyć pieniądze na zakup i problem musi zostać rozwiązany. Pozdrawiam Igor
wczoraj, 11:31
Hello. I went through the classic ordering system on the Allegro shopping portal and paid 68.99 with my credit card. The transaction was not rejected. After entering my data of credit card on Allegro portal, the Allegro system accepted my order. The credit card issuer always pays the bills. At this moment, I do not know why you did not receive payment for the purchased goods. Please don't worry, everything will be resolved. You have to be rewarded for your goods. The sale ended on Jan 31, 2022 10:41 am. I paid immediately after shopping. In early March 2022, I will receive a receipt from my credit card company and can see, if this amount (68,99 Zl) has been paid. I shop often on Allegro and it has never happened to me, that purchased goods has not been paid for. There is no reason for this, because I have a credit card, that is not limited by the amount of funds in my bank account. I don't have a chance to look at your Allegro shopping account. Please, you know write and speek Polish better than I do. Ask Allegro why you did not receive the purchase amount. Thank you very much. We stay in touch. In any case, you has to get the money for the purchase and the problem has to be solved. Regards, Igor
wczoraj, 11:31
Witam. Zadzwoniłem do firmy obsługującej karty kredytowe, aby sprawdzić, czy płatność 68,99 zł została autoryzowana. Zostałem poinformowany, że wpłata nie została zrealizowana. Zostałem poinformowany, że wpłata nie została zrealizowana, poniewaz po stronie platformie allegro wystąpił błąd. Zalogowałem się teraz do mojego konta Allegro i chciałem zainicjować płatność. Link do płatności na platformie Allegro nie działa. Wysyłam panu zrzuty ekranu. W związku z tym proszę o kontakt z serwisem Allegro, aby dać mi możliwość zapłaty za towar od pana. Pozdrawiam Igor
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:42704008 Zawsze patrz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ i na swoje konto bankowe. Jeżeli nie masz pieniędzy, po prostu nie wysyłasz towaru. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

To powinieneś mieć ty pieniądze

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

nie masz to zostałeś oszukany

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Najlepiej będzie wyciągnąć wnioski na przyszłość, nie ma środków na koncie nie wysyłasz towaru.🤗

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

😄

oznacz moderatorów