Odpowiedź od tego użytkownika. Witam. Przeszedłem przez klasyczny system zamówień na portalu zakupowym Allegro i zapłaciłem 68,99 kartą kredytową. Transakcja nie została odrzucona. System Allegro po wprowadzeniu mojej karty kredytowej przyjął moje zamówienie. Wydawca karty kredytowej zawsze płaci zapłacone rachunki. W tym momencie nie wiem, dlaczego pan nie otrzymał zapłaty za towar. Proszę nie martwić się, wszystko zostanie rozwiązane. Musi być zapłacona za pana towary. Sprzedaż byl zakończony 31 Sty 2022 10:41. Zapłaciłem od razu po zakupach. Na początku marca 2022 r. otrzymam konto z mojej karty kredytowej i widzę na nim, czy ta kwota została zapłacona. Często robię zakupy na Allegro i nigdy mi się nie zdarzyło, że za coś nie zapłacono. Nie ma ku temu powodu, bo posiadam kartę kredytową, która nie jest ograniczona ilością środków na koncie bankowym. Nie mam szansy zajrzeć do pana konta zakupowego na Allegro. Zapytaj Allegro, dlaczego pan nie otrzymał kwoty zakupu. Pan zna język polski lepiej niż ja. Dziękuję bardzo panu. Pozostać w kontakcie. W każdym razie pan musi zdobyć pieniądze na zakup i problem musi zostać rozwiązany. Pozdrawiam Igor
wczoraj, 11:31
Hello. I went through the classic ordering system on the Allegro shopping portal and paid 68.99 with my credit card. The transaction was not rejected. After entering my data of credit card on Allegro portal, the Allegro system accepted my order. The credit card issuer always pays the bills. At this moment, I do not know why you did not receive payment for the purchased goods. Please don't worry, everything will be resolved. You have to be rewarded for your goods. The sale ended on Jan 31, 2022 10:41 am. I paid immediately after shopping. In early March 2022, I will receive a receipt from my credit card company and can see, if this amount (68,99 Zl) has been paid. I shop often on Allegro and it has never happened to me, that purchased goods has not been paid for. There is no reason for this, because I have a credit card, that is not limited by the amount of funds in my bank account. I don't have a chance to look at your Allegro shopping account. Please, you know write and speek Polish better than I do. Ask Allegro why you did not receive the purchase amount. Thank you very much. We stay in touch. In any case, you has to get the money for the purchase and the problem has to be solved. Regards, Igor
wczoraj, 11:31
Witam. Zadzwoniłem do firmy obsługującej karty kredytowe, aby sprawdzić, czy płatność 68,99 zł została autoryzowana. Zostałem poinformowany, że wpłata nie została zrealizowana. Zostałem poinformowany, że wpłata nie została zrealizowana, poniewaz po stronie platformie allegro wystąpił błąd. Zalogowałem się teraz do mojego konta Allegro i chciałem zainicjować płatność. Link do płatności na platformie Allegro nie działa. Wysyłam panu zrzuty ekranu. W związku z tym proszę o kontakt z serwisem Allegro, aby dać mi możliwość zapłaty za towar od pana. Pozdrawiam Igor