Co zrobić gdy klijent nie odebrał paczki

Client:121082093
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-12-2024
15:19
Witam mam. Sprawę klijent kupił od demnie produkt za który muszę zapłacić prowizje do allegro a paczka wrzuciła do mnie bo klienta nie było wy domu
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Client:44052296
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-12-2024
15:22
@Client:121082093 skontaktuj się z klientem przedmiot należy do niego. Jak się godzisz przyjąć zwrot to jak oddasz pieniądze kupującemu za przedmiot i będziesz mógł wystąpić o zwrot prowizji. Napisz i opisz cała sytuacje.
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-12-2024
15:27
@Client:121082093 Zakup od prywatnego więc odpowiadasz za przesyłkę do chwili jej nadania, wróciła - odebrałeś- nie musiałeś, towar nadal jest własnością kupującego, Najlepiej się skontaktować - jak się da i rozwiązać problem, powtórna wysyłka kupujący musi to opłacić, zwrot - jak się zgadasz tylko.
oznacz moderatorów