Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam nadzieję że ktoś miał podobny problem i będzie w stanie mi podpowiedzieć najlepsze wyjście w tej sytuacji.
Sprzedałam na allegro lokalnie router. Dzień po odebraniu przez kupującego przesyłki dostałam informację, że router który otrzymał jest wadliwy, a dokładnie sprzęt nie odczytuje karty SIM. Kupujący sprawdził to w salonie Orange i oni przekazali mu taką informację.
Przed wysłaniem routera sprawdziłam sprzęt, działał mi na karcie t-mobile i nie sprawiał żadnych problemów. Dodam że został on kupiony w salonie media expert dlatego nie możliwe żeby miał blokadę simlock.
Zaproponowałam kupującemu że może zwrócić mi przedmiot a ja go sprawdze w serwisie. Tylko nie mam pewności czy sprzęt nie został zniszczony przez nich 🤷:płeć_żeńska:
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Jest to reklamacja i musisz ją rozpatrzyć, możesz naprawić albo zwrócić kasę, oczywiście jeżeli masz pewność i dowody że sprzęt został zniszczony przez kupującego możesz reklamację odrzucić.
@kamimiera07 Odpowiadasz za towar z rękojmi. Rzecz ma być sprawna przez 2 lata, a nie tylko przed wysyłką. Odbierz przedmiot od kupującego, sprawdź, że jest wadliwy i jeśli nie udowodnisz, że to jego wina, oddaj mu wszystkie koszty. Inaczej on otworzy spór, zaangażuje Allegro i wystąpi o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Jeżeli to zrobi i otrzyma rekompensatę, Allegro może żądać od Ciebie zwrotu kosztów, może też (nie musi) zablokować Ci konto.