Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dostalem wiadomosc ze moje urzadzenie zostalo sprzedane ,klient nie zglasza sie po odbior ,na proby kontaktu nie odpowiada, co moge zrobic ?
Kontakt do Allegro w sprawie zwrotu prowizji i ponowne wystawienia przedmiotu.
Nawet dzisiaj pisałem o takim przpadku jaki miałem osobiście:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/jak-usun%C4%85%C4%87-prowizje-...
Nic, masz odbiór osobisty lub za pobraniem to możesz napisać o zwrot prowizji ale należy mieć jakiś dowód na brak transakcji, lepiej nie udostępniać takich metod dostawy, o zwrot prowizji piszesz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...