anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas na realizację wysyłki.

xKrewetkax
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie jestem osobą początkującą na Allegro, czy jest w stanie mi ktoś pomóc i udzielić informacji jaki mam czas na wysyłkę towaru klientowi wraz z czasem dostawy na Allegro lokalnie? Wygląda na to że kupujący chce reklamacji ponieważ nie poinformowałem go o tym że kupiony produkt dostanie za dwa tygodnie, a ja tracę w ten sposób ponad 30 złotych (cena jaką pobrało Allegro).

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xKrewetkax Przedmiot wysyłasz  niezwłocznie lub w takim czasie, jaki zadeklarujesz na aukcji. Jeśli nie napisałaś, że trzeba czekać dwa tygodnie, powinnaś w miarę szybko. Niby jest na to 30 dni, ale to stanowczo za długo jak na cierpliwość kupujących. 

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xoxdawidxox
#8 Zapaleniec#

Witam, mam podobny problem z kupującym przez Allegro Lokalnie. 

Zamówił towar 05. 01. 2021. Niestety z przyczyn osobistych nie mogłem go wysłać natychmiast. Przesyłkę nadałem 4 dni po zamówieniu, tj 9.01. Klient stwierdził, że to za późno i że nie odbierze przesyłki. Domaga się zwrotu kosztów łącznie z kosztem przesyłki.

Co mam w takie sytuacji zrobić, gdyż uważam, że wysłanie przedmiotu 4 dni po zamówieniu to nie jest jakoś super późno. Tym bardziej, że wystawiając przedmiot, nie deklarowałem czasu wysyłki.

Oczywiście mam zamiar zwrócić mu należność, gdy towar do mnie wróci. Chodzi mi o zwrot kosztów przesyłki. Czy mu się należy, czy jednak nie. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xoxdawidxox Jako osoba prywatna nie masz obowiązku przyjmowania zwrotu bez podania przyczyny. Czyli teoretycznie masz 30 dni na wysyłkę jak nie podałeś terminu. Mozesz napisać to kupującemu i powiedzieć że pójdziesz mu na rękę ale potrącisz koszty wysyłki i zwrotu. Zobacz co odpowie.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xoxdawidxox
#8 Zapaleniec#

Dzięki za szybką odpowiedź.

Coś takiego właśnie napisałem i wysłałem do kupującego, lecz chciałem się upewnić. Oczekuję  teraz na jego odpowiedź. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xKrewetkax O zwrot  opłaty pisz tu, dobrze dołączyć jakiś dowód o rezygnacji zakupu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów

xoxdawidxox
#8 Zapaleniec#

Tym się zajmę po otrzymaniu zwróconej przesyłki, ale dzięki za podpowiedź. 

 

oznacz moderatorów