anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy komuś udalo sie wyplacic środki z z Allegro na konto Wise

-sKy-
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie: 

Mam  dodane  do wypłaty zweryfikowane konto z  Wise w  euro,  przy próbie wypłaty dostaje info że  bank nie obsługuje wypłat w złotówkach . Czy komuś udało się wypłacić środki na konto Wise ?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

EJUREK_com
#8 Zapaleniec#

Wypłacili jedynie z przelewy24, natomiast środki zgromadzone na koncie PayU cały czas są odrzucane. 

Jest to dosyć dziwna sytuacja, gdyż allegro zatwierdziło konto do wypłat zatem powinny przechodzić normalnie. Tym bardziej, że przelew weryfikacyjny został wykonany w EURO.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@EJUREK_com 2.10 w sprawie numer 35663292 otrzymałeś od nas informację, że operator płatnoścy PayU nie może zrealizować wypłaty, ponieważ Twój bank nie rozlicza przelewów w PLN. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

-sKy-
#7 Wielbiciel#

Tyle  to sam  wyczytałem i wiem jaka była sytuacja. Stąd  też pytam czy komukolwiek się udało wypłacić  środki na jakiekolwiek  konto Wise  - skoro Allegro  akceptuje przelewy weryfikacyjne z  kont  Wise w  walucie erukołchozu to powinien realizować wypłaty w takiej walucie. 

oznacz moderatorów

EJUREK_com
#8 Zapaleniec#

Super ze uzyskalem odpowiedz. Tylko pytanie dlaczego przelewy24 normalnie docieraja na konto wise a pyu juz nie? Dlaczego poprawnie zweryfikowaliscie konto do wyplat gdy wyslalem przelew potwierdzajacy dane konta w euro i podajac przy tym zagraniczny rachunek do wyplat? Dlaczego tez przelewy wychodzace zostaly zaksiegowane w euro na koncie wise a payu caly czas jest odrzucane? 

na to juz nie potraficie odpowiedziec i mrozicie nasze srodki wprowadzajac nas w blad jako sprzedawcow. Koedys byla mozliwosc wylaczenia ktorejsc z opcji platnosci dla klientow i to by rozwiazalo moj problem.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@EJUREK_com Tak jak wspomniałam, operator nie może wykonać weryfikacji - operatorem płatności jest PayU, nie Allegro. Proszę, abyś kontynuował korespondencję mailową z doradcą. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

EJUREK_com
#8 Zapaleniec#

Niech doradca zacznie odpisywac, czekam juz 48 godzin na kolejna odpowiedz. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@EJUREK_com Czy możesz podać numer zgłoszenia, w którym czekasz na odpowiedź?

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

EJUREK_com
#8 Zapaleniec#

36365400

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@EJUREK_comWidzę, że odpowiedź została udzielona przez doradcę 7.10 o godzinie 17:24. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

EJUREK_com
#8 Zapaleniec#

Faktycznie, została udzielona odpowiedź, przepraszam, że odebrałem ją tak jakbym miał na nią odpisać, a nie zaczekać jeszcze chwilę na kolejną wiadomość z odpowiedzią na zadane wcześniej pytanie. Tracicie mój czas, moje pieniądze i wasz operator wprowadza waszego klienta w błąd, z myślą iż wykonuje przelew w euro, aby potwierdzić konto bankowe do wypłat. W tym powinna być rzecz logiczna, nie od tak wykonuje przelew w euro, żeby później dostać odpowiedź iż mój bank nie akceptuje PLN, nosz kurde wysłałem wam weryfikacyjny przelew w EURO więc oczekiwałem, że pieniądze będą trafiały również w EURO, a jeżeli macie z tym problem proszę o wyłączenie przelewów księgowanych na koncie operatora PayU.Screenshot_296.png

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@EJUREK_com Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Kupujący ma możliwość wyboru, z jakiej usługi płatności skorzysta i nie możemy mu zablokować opcji PayU. Bardzo proszę, jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, kontynuuj wspomnianą korespondencję mailową. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Robscar
#2 Obserwator#

A MOZESZ OPISAC JAKI KRAJ ZAZNACZYŁES W WYBORZE? BO JESTEM NA ETAPIE DODANIA I NIE MAM POJECIA CO WYBRAC, TYM BARDZIEJ ZE REVOLUTA ODRZUCAJA CALY CZAS

oznacz moderatorów