anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można dokonać zwrotu na Allegro Lokalnie?

agnese_2
#7 Wielbiciel#

Witam, jeśli klient chce zrobić zwrot w allegro lokalnie, w którym miejscu ma kliknąć?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@agnese_2 W żadnym. Informuje Cię mailem lub w inny sposób o zwrocie (odstąpieniu od umowy), odsyła towar, a Ty mu oddajesz całą wpłatę.

 

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@agnese_2 Sprzedajesz prywatnie, czy jako firma. Prywanie nie obowiązuje Cię przyjmowanie zwrotów, chyba że tak chcesz.

oznacz moderatorów

agnese_2
#7 Wielbiciel#

Zakup prywatny. Czyli nie można automatycznie zwracać jak na zwykłym allegro przez payU. Szkoda,  bo to jest problematyczne dla sprzedawcy. Powinno byc to uproszczone, bezproblemowe, szybkie.

oznacz moderatorów

agnese_2
#7 Wielbiciel#

prywatny , ale z tym zakupem ponoć był jakis problem. Status aukcji od strony kupującego był niejasny, nie mógł zapłacić za towar, wyświetlał jakis błąd. Towar wystawiłam na zwykłym allegro. Tam dokonałam sprzedaży. Potem na allegro lokalnie aukcja sie chyba "odblokowała" bo kot inny kupił znów to samo nie wiem jakim cudem skoro była blokada. Więc miałam klienta, który kupił rzecz którą sprzedałam. Wytłumaczyłam o co chodzi i bedzie musiał odstapic pisemnie od umowy, potem na konto podane od niego przeleję kase. Nie podoba mi sie to zamieszanie. Powinno byc to uproszczone-zwrot przez PayU. A nie jakies odstepowanie mailowe i podawanie konta pryv. Dziwne rzeczy chyba zrezygnuje z tego allegro lokalnie.

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@agnese_2 Nigdy nie wystawiaj jednego przedmiotu dwa razy. Kupujący miał najwyraźniej problem po swojej stronie. Zapewne nie miałaś żadnej blokady. Odstąpić od umowy może jedynie kupujący. Ty nie masz takiej możliwości. Zwrot oczywiście musisz wykonać. Jak to rozwikłać @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

agnese_2
#7 Wielbiciel#

Żeby mógł kupić przedmiot musiałam wystawić na zwykłym allegro drugi raz skoro tej osobie zależało i miał jakąś blokadę. Poszłam mu na rękę, to chyba dobrze. Sadziłam, że jeśli była jakaś blokada po stronie kupującego inni tez tego nie kupią,ale problem już jest rozwiązany. Wystarczy rozmawiać z klientami i wytłumaczyć kulturalnie o co chodzi. 

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@agnese_2 Doskonała robota. Powinna być wzorem zachowań obu stron, bo też kupujący, który nie otrzymał towaru, okazał się osobą z rozsądkiem.

 

oznacz moderatorów