Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co jeśli sprzedający kupi i opłaci produkt A później się okaże że rezygnuje z zakupu? Czy można odzyskać pieniądze za obsługę transakcji?
@Agus91x W takiej sytuacji musisz oddać pieniądze kupującemu zwykłym przelewem na jego rachunek bankowy (przez Allegro nie zwrócisz) i poprosić o zwrot prowizji przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.
Na AL trudno odzyskać zwrot za obsługę ,możesz próbować ale nie ma pewności ,najlepiej wystawiaj na normalnym allegro.
To czy w przypadku kiedy kupujący decyduje się na zwrot ? Mogę odmówić? Albo oddać mu pieniądze odejmując kwotę prowizji?
Sytuacja wygląda tak, że człowiek kupił, zapłacił, następnie ja umieściłem paczkę w paczkomacie, parę godzin po tym jak paczka była już w drodze tenże człowiek stwierdził, że rezygnuje.
Oddajesz mu normalną kwotę, o zwrot prowizji zgłaszasz się do allegro
@Kopczas Sprzedałeś jako osoba prywatna? Jeżeli tak to tylko od twojej woli zależy czy przyjmiesz zwrot. Możesz też powiedzieć że przyjmujesz pod warunkiem że on pokryje wysyłkę w obie strony .. generalnie rozmawiaj z nim.
To nie zależy tylko od jego woli. Kupujący ma prawo do zwrotu w ramach reklamacji i wtedy niczego nie pokrywa.
No właśnie tego się obawiam. Mogłem wysłać sprawny towar, kupujący może go celowo uszkodzić żeby udowodnić roszczenie. Ja nie udowodnię, że to co wysłałem było sprawne.
@Kopczas dzwonił do ciebie w tej sprawie, czy pisał. Jeżeli pisał to sprawy nie ma i nie ma żadnej reklamacji. Bo nie może reklamować czegoś co jest w drodze do niego.
Pisał. Póki co paczka leży w paczkomacie odbiorczym.
@Kopczas Więc masz dowód że to nie będzie reklamacja. A teraz od ciebie zależy, czy przyjmiesz zwrot i na jakich zasadach😏
@Kopczas Tylko pisz do niego. Nic na twarz i ucho.🤣
Nie rozumiem, nie można ustalić czy przedmiot jest uszkodzony czy nie póki się nie otworzy paczki. Dopiero po otwarciu można zdiagnozować usterki.
Tak czy inaczej muszę poczekać na odbiór.
@Kopczas Możesz mu zwrot pomniejszyć o poniesione koszty wysyłki jaki miał zapłacić wraz z zakupem, ewentualnie inne koszty poniesione z tytułu wysyłki
To Pani ze stardoll? Odkupie konto 🙂