anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można odzyskać pieniądze za obsługę transakcji?

Agus91x
#1 Nowicjusz#

Co jeśli sprzedający kupi i opłaci produkt A później się okaże że rezygnuje z zakupu? Czy można odzyskać pieniądze za obsługę transakcji?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Agus91x @ Tak. Napisztutaj opisz sprawę powinni zwrócić

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Agus91x W takiej sytuacji musisz oddać pieniądze kupującemu zwykłym przelewem na jego rachunek bankowy (przez Allegro nie zwrócisz) i poprosić o zwrot prowizji przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Na AL trudno odzyskać zwrot za obsługę ,możesz próbować ale nie ma pewności ,najlepiej wystawiaj na normalnym allegro.

oznacz moderatorów

Kopczas
#8 Zapaleniec#

To czy w przypadku kiedy kupujący decyduje się na zwrot ? Mogę odmówić? Albo oddać mu pieniądze odejmując kwotę prowizji? 

Sytuacja wygląda tak, że człowiek kupił, zapłacił, następnie ja umieściłem paczkę w paczkomacie, parę godzin po tym jak paczka była już w drodze tenże człowiek stwierdził, że rezygnuje. 

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Oddajesz mu normalną kwotę, o zwrot prowizji zgłaszasz się do allegro 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Kopczas Sprzedałeś jako osoba prywatna? Jeżeli tak to tylko od twojej woli zależy czy przyjmiesz zwrot. Możesz też powiedzieć że przyjmujesz pod warunkiem że on pokryje wysyłkę w obie strony .. generalnie rozmawiaj z nim.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

To nie zależy tylko od jego woli. Kupujący ma prawo do zwrotu w ramach reklamacji i wtedy niczego nie pokrywa.

oznacz moderatorów

Kopczas
#8 Zapaleniec#

No właśnie tego się obawiam. Mogłem wysłać sprawny towar, kupujący może go celowo uszkodzić żeby udowodnić roszczenie. Ja nie udowodnię, że to co wysłałem było sprawne. 

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Kopczas  dzwonił do ciebie w tej sprawie, czy pisał. Jeżeli pisał to sprawy nie ma i nie ma żadnej reklamacji. Bo nie może reklamować czegoś co jest w drodze do niego.

oznacz moderatorów

Kopczas
#8 Zapaleniec#

Pisał. Póki co paczka leży w paczkomacie odbiorczym. 

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Kopczas  Więc masz dowód że to nie będzie reklamacja. A teraz od ciebie zależy, czy przyjmiesz zwrot i na jakich zasadach😏

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Kopczas  Tylko pisz do niego. Nic na twarz i ucho.🤣

oznacz moderatorów

Kopczas
#8 Zapaleniec#

Nie rozumiem, nie można ustalić czy przedmiot jest uszkodzony czy nie póki się nie otworzy paczki. Dopiero po otwarciu można zdiagnozować usterki. 

Tak czy inaczej muszę poczekać na odbiór. 

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Kopczas Możesz mu zwrot pomniejszyć o poniesione koszty wysyłki jaki miał zapłacić wraz z zakupem, ewentualnie inne koszty poniesione z tytułu wysyłki

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów