anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można ponownie użyć etykiety do ponownej wysyłki do kupującego ?

ewelinarymarz11
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Tej samej? nie.

oznacz moderatorów

ewelinarymarz11
#7 Wielbiciel#

Wysłałam do kupującego złą ilość zakupionych rzeczy. Muszę dosłać , w jako sposób można za darmo ? 

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Bierzesz to na klatę i wysyłasz na swój koszt. 

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Nie da się za darmo. Najlepiej skontaktować się z kupującym - albo zgodzi się na zwrot kasy, albo musisz dosłać towar na swój koszt.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ewelinarymarz11 Za darmo może być tylko jak kupujący zgodziłby się dopłacić.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#16 Inspirator#

@ewelinarymarz11 Zdarzają się takie sytuacje. Niestety, musisz wygenerować nową etykietę, i ją opłacić. Twój błąd, Twoje koszta. Chyba, że kupujący zrobi kolejne zamówienie, i wtedy możesz dołożyć brakujący towar do nowej przesyłki Smart.

oznacz moderatorów