Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Raczej nie chyba że kupione w smarcie ale to trzeba allegro o etykietę zwrotu prosić
Kupionego w smarcie też nie można. Tam dopłata dla sprzedającego wynosi tyle co na innych portalach cała wysyłka i nie ma zwrotów.... Jeśli zakup od firmy to zgodnie z ustawą możesz zwrócić na swój koszt. Wszystko inne tylko za zgodą sprzedającego.
Mam problem,z mojej winy przesyłka uszkodzona poszła do klienta.Wpłacił i pieniądze są na Allegro. Więc teraz,jak to załatwić?
@Client:104535152 Zwyczajnie, napisać do klienta, wyjaśnić sytuację, użyć "magicznych" słów, poprosić o zwrot przesyłki.
Jeśli kupujący zwróci przesyłkę, wtedy oddać kupującemu wszystkie pieniądze, łącznie z kosztami przesyłek.
Wpłacone pieniądze które są na Allegro to twoje pieniądze, możesz je sobie przelać na prywatne konto pod warunkiem że masz zweryfikowane przelewy PayU i Przelewy24
Cały czas jest etap weryfikacji.Tak zrobię! Dzięki!
Co znaczy z mojej winy przesylka uszkodzona? Uszkodziles zanim nadales czy uszkodzoa w transporcie? Za paczke odpowiadasz jako prywatny sprzedawca do chwili nadania
To znaczy,że na siłę pchałem w skrytkę,tak,że paczka tam utknęła, zaklinowała się i musiał serwis przyjeżdżać,ją wyciągać. 😐
@Client:104535152 Nie, ponieważ tam nie ma zwrotów. Natomiast jak wyrażasz zgodę na zwroty, możesz kupującemu ją "zafundować".
W takim razie klient pewnie zapłacił,ja nie wypłaciłem tych środków.Jak klient ma je odzyskać?
A to żeś źle tłumaczył, klient reklamował, a Ty chcesz zwrócić środki. Napisałeś tak, że każdy myślał, że on chce zwrócić towar... Wejdź w sprzedane, tam powinna być opcja ZWRÓĆ ŚRODKI, póki są na allegro to tylko kilka klików. To tam gdzie etykietę robiłeś...