Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otóż kupujący zapłacił za przedmiot. Chciałem wysłać paczkomatem, ale zamiast swojego paczkomatu w nadawcy, podałem odbiorcy, w związku z czym nie mogę wysłać paczki. Czy jest możliwość w jakiś sposób zmiany paczkomatu na etykiecie? Dziękuję.
Jeśli paczkomat odbiorcy jest poprawny to możesz nadać, zaznaczony paczkomat nadawczy nie ma znaczenia, można nadać przesyłkę w każdym paczkomacie 🙂
Próbowałem z 3 paczkomatów i ta sama informacja.
@Suwres567 tak jak napisał @vonNogay pomimo podania innego paczkomatu nadawczego powinieneś móc nadać przesyłkę w dowolnym paczkomacie - odbiorczy musi się zgadzać. Komunikat może oznaczać jakiś chwilowy problem z odczytaniem kodu. Czy próbowałeś zeskanować kod ponownie? Czy dzwoniłeś na infolinię InPost, aby wyjaśnić ten problem?