anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę zmienić swoją decyzję?

xcandyx3
#7 Wielbiciel#

Witam.

Mam pytanie odnośnie sprzedaży na allegro lokalnie. Mianowicie sprzedalam przedmiot jako osoba prywatna, od samego początku transakcja była jakaś dziwna. Ja akurat na urlopie, przedmiot wystawiony rok temu, nie zaglądam w szczególności na urlopie codziennie do skrzynki mailowej, drugi dzień od sprzedaży  mojego przedmiotu osoba kupujaca rozpoczyna dyskusję.. ręce mi opadły gdyż ma moje dane kontaktowe. Mniejsza, przedmiot został wysłany w uzgodnionym terminie w sposób jaki życzył sobie kupujący. Następnego dnia przesyłką dotarła, za 3 godziny liczne maile że dana rzecz nie jest takich i takich wymiarów ( w swoim ogłoszeniu nie podałam żadnych wymiarów) , przedmiot nowy.   I osoba kupujaca chce zwrotu..  Ja z dobrej woli napisałam że dobrze tylko proszę o pokrycie danych kosztów (wysyłka i prowizja od sprzedaży) . Zostalam obrzucona tzw błotem, bo ponoć zmieniłam wymiary (Nooo ludzie...) . Cały czas wymysla, że z taka kwotą to się nie godzi, że wymiary na stronie są inne niż ten  produkt, który ode mnie zakupiła. Suma sumarum -  czy mogę zmienić swoją decyzję i rozmyslam się ze zwrotu? Zaczynam się wkurzac... Przepraszam za ewentualny chaos. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@xcandyx3 Kupującemu nie chodzi o zwrot bez podania przyczyny, tylko o zwrot w ramach reklamacji. Skoro zgłasza jakieś niezgodności, taką reklamację trzeba rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Po uznaniu nie można kupującego obciążać żadnymi kosztami wysyłek, a tym bardziej prowizji - jest to sprzeczne z regulaminem. Jeżeli towar ma wady lub jest niezgodny z opisem, kupujący towar odsyła, a sprzedawca powinien mu zwrócić koszt towaru + koszt wysyłki do niego + koszt odesłania. Jeśli kupujący jest pewien swoich racji, może kontynuować Dyskusję i poprosić w niej o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

xcandyx3
#7 Wielbiciel#

Yhm czyli sprzedający nie ma żadnego "ale" do powiedzenia tym bardziej, że najpierw kupująca stwierdziła,iż produkt jest super A potem zaczęła narzekać na wszystko (wg mnie rozmyslila się po prostu) produkt bez żadnych wad i prezentujący się tak jak w ogłoszeniu ... Jaką mam pewność że produkt zwracany nie będzie zniszczony albo może już jest?

Nagle kupujaca Teraz(!) Rozmyslila się i jednak suknia jest ok.

 

Zatem nie opłaca się sprzedawać bo sprzedawca będzie zawsze poszkodowany.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Sprzedając jako osoba prywatna jest bardzo prosty sposób uwalenia reklamacji wyssanych z palca. Wyłączenie rękojmi za wady dla wszelkich Kupujących. Odpowiadasz wtedy tylko za wady produktu, o których wiedziałaś w momencie sprzedaży, ale je zataiłaś przed nabywcą.

oznacz moderatorów