Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hello Am really interested in buying your Tools from you ,if the Advert is still vaild kindly get back to me at (eamancadby@gmail.com) for more conversation
Best Regard
Eaman
@zygiboos "Zresztą jak nie odpowiem takiemu to mi statystyka szybkich odpowiedzi pada..." - wiem, że odpowiadam na mocno zwietrzałego posta, ale na AL żadne statystyki przez brak odpowiedzi Ci nie lecą.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Na allegro lokalnie tak jak na O.x, jest taka informacja że użytkownik odpowiada bardzo szybko. No chcąc niechcąc skądś tą informację algorytm bierze podejrzewam, że jak przestanę odpowiadać to niestety tej adnotacji nie będzie na moim koncie a mi na tym zależy. Tak więc jednak jakaś odpowiedź powinna być napisana jak najszybciej przynajmniej do czasu aż allegro da możliwość zablokowania takiej osoby i wtedy nie będą liczyć się statystyki.
@zygiboos Pierwsze słyszę, żeby jakieś statystyki z AL liczyły się do jakości sprzedaży na allegro.
Gdzie jest taka informacja? Bo jak do tej pory nigdy jej nie widziałem.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dzień dobry,
to ja dodam coś od siebie, mam podobną sprawę oczywiście wiadomość od kupującego. Później zakup bez zapłaty, mail od allegro o potwierdzeniu złożenia zamówienia i jeszcze jeden fałszywy "od allegro" z linkiem. Mail od Allegro Lokalnie a po sprawdzeniu: allegrolokalnie.polska@yahoo.com
Uważajcie, Pozdrawiam
u mnie dzisiaj mail od "serwispolandallegro@yahoo.com" klient najpierw jest kobieta za chwile meżczyzna, sfabrykowany mail z prośbą o zapłatę. A treść maila "Twoje ogłoszenie zostało opłacone
@Aurora17 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Bardzo proszę prześlij tą wiadomość za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl nasz zespół przyjrzy się temu niezwłocznie.
Dzień dobry Client:104836950 prosi o podanie maila do paczkomatu niby.
@Aya3 Dziękuję za zgłoszenie. To konto jest już zablokowane.
Dzień dobry,
Client:104836084 - prosi się o blokadę
@kafar_ek Jest już zablokowany. Dziękuję za zgłoszenie.
Dzień dobry,
Proszę o usunięcie moich nieaktualnych ofert z Lokalnie:
2fc54c52-b639-4394-bd74-b1f33eeb183c
8238b337-b657-432a-8a92-0ffd4f62bd4a
8565a557-5040-4a9f-abdc-ee296c746daa
0165c36a-6243-4485-87c0-5343b4b37cab
61122618-f5b6-48e7-a1aa-db7e918e3a3c
b7b2c379-40bf-45dc-a3d5-ab7e2a0a00e0
edca4853-3b40-4a33-8132-4ad3ce909b0b
6a30d574-9b9b-4ae1-a50c-3d61eeae788b
@teeste Usuniemy je w ciągu 24 godzin.
Kolejny do blokady?
Kiedy będzie jakiś formularz do zgłaszania tego typu sytuacji?
Client:104878186
@kafar_ek Zablokowaliśmy to konto.
Jeśli pojawi się osobny formularz do zgłoszeń, na pewno Was o nim poinformujemy.
Kolejny kupujący proszący się o e-mail. To jest jakiś wysyp, plaga. Ludzie zaczną odchodzić z allegro. Ja od tamtego tygodnia tylko tego typu wiadomości.
Link do zrzutu ekranu rozmowy.
@Asior345, zablokowaliśmy to konto. Dzięki za sygnał!
Client:104854946
"Witam, Przeglądam Państwa ogłoszenie, czy cena jest do negocjacji? Proszę uprzejmie odpowiedzieć bezpośrednio do mnie @..............jmarcin709@gmail.com Będzie mi bardzo miło, jeśli odpiszesz. Best Regards"
Nie wiem, gdzie oficjalnie zgłasza się takie przypadki, pisze więc tutaj w celu zablokowania tego użytkownika jako że widzę, że już się tu na wątku pojawiał.
Na przyszłość; jest gdzieś dedykowany przycisk/ odnośnik do zgłaszania podejrzanych kupujących lub wiadomości? Czy tylko forum?
Szanowni Moderatorzy, Szanowni Admini,
może warto wdrożyć jakieś doprogramowanie, bo zgłaszanie każdego takiego przypadku na forum niewiele daje, poza tym zablokowaniem przez Was oraz tym, że łatwo znaleźć w google taką próbę wyłudzenia przez popularność tego wątku. Ciągnie się on od września zeszłego roku - to pokazuje, że ciężko Wam w ciągu ponad pół roku wdrożyć skuteczne rozwiązanie eliminujące POWTARZAJĄCE się wiadomości lub przynajmniej wdrożenie łatwej metody zgłoszenie i zablokowania lub przynajmniej ograniczenia tego procederu.
Może warto, abyście analizowali wiadomości wysyłane do userów, choć pewnie i tak monitorujecie tą korespondencję. Jaki problem wyłapać powtarzający się adres mailowy, nawet poprzedzony kropkami czy innymi znakami. To jest niestety plaga naszych czasów, ale mam wrażenie, że analitycy i developerzy nie nadążają w pełni za tak prymitywną formą wyłudzeń.
Zróbcie coś z tym. Sprawnie i szybko 🙂
Pozdrawiam
Witam
Zgłaszam kolejnego podejrzanego:
Witam, mam taką samom sytuację. Nazwa użytkownika
Próbuje wyłudzić maila, pod pretekstem zorganizowania własnej dostawy.