Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich serdecznie,
Jak sądzicie czy zakupy których kupujący nie opłacają i nie ma z nimi kontaktu to sposób na wyeliminowanie na 6 dni produktów konkurencyjnych ?
Z mojego doświadczenia z telefonem który próbuje sprzedać od połowy stycznia to jest wielce prawdopodobne, gdyż nie ma takiej możliwości żeby 5 osób o różnych nr klienckich pomyliło się w zakupie i jeszcze na dodatek nie odpisywało na wiadomości , lub wręcz ich nie czytało pomimo logowania na konto. Myślę że Allegro nie ma na to pomysłu i nie będzie miało dopóki dopóty nie będzie dużo sygnałów od allegrowiczów ( dla tego piszę tego posta) moje wielokrotne zgłoszenia kończą się lakonicznym sprawdziliśmy konto nie było nic niezgodnego z regulaminem, jak ma być niezgodne skoro założenie wielu kont to 15 minut roboty + VPN i można blokować sprzedaż konkurencyjne ofert, przecież to jest jakaś kpina że uczciwy użytkownik ma mniejsze prawa niż kombinator. Na zakończenie proszę wszystkich komentujących o podzielenie się swoimi doświadczeniami w tym względzie za co z góry dziękuję i pozdrawiam
Robert
@_robert_1 Cześć. Podaj mi proszę numer tych zamówień - sprawdzimy konta kupujących
Proszę bardzo:
Piotr (edytowano) zakup z 22 Sty. 2023, 23:29 nieopłacony kontakt dziwny
(edytowano) zakup z z dnia 13 Lut. 2023, 11:35 nieopłacony brak kontaktu
(edytowano) zakup z dnia 24 Lut 2023 22:59 nieopłacone brak kontaktu
(edytowano) zakup z dnia 06 Mar. 2023, 19:44 nieopłscone brak kontaktu pomimo logowania nie odczytał wiadomości czyli nie zamierzał sfinalizować
@_robert_1 Dziękuję, przekazałam konta do sprawdzenia przez odpowiedni zespół. Jeśli znajdziemy naruszenia, to skontaktujemy się bezpośrednio z klientami.
Witam ponownie jak już wałkujemy ten temat to dodam że ponownie wystawiałem ten telefon no i tradycyjnie na drugi dzień takie zapytanie : "Dzień dobry, jestem.zainteresowany tel, tel ma być jako prezent i tu moje zapytanie czy telefon ma jakieś wady ukryte, i czy wysyłka za pobraniem wchodzi w grę i czy kartę pamięci pan dożuci pozdrawiam"
ja odpowiadam prawie od razu : " Witam, nie ma wad ukrytych, idealnie nadaje się na prezent nie wysyłam za pobraniem, karta przy odbiorze osobistym."
no i co ciekawe wiadomość nie odczytana, przynajmniej tak widzę pomimo że - użytkowniczka w dniu pisania wiadomości zalogowana od 8:30 ( wiadomość pisała po 22.
dzisiaj zalogowana od 9:23 i nie przeczytała komentarza to z kilometra śmierdzi że cały czas mam do czynienia z tym samym człowiekiem który na mnie się uwziął , tym razem nik: aurelia224
według mnie zaczęło się to od konta: Kamila_Lanik która wysłała takie zapytanie na czacie podczas sprzedaży innego telefonu: " Witam, już robie zakupu przez Kup teraz, ale Pana/Pani e-mail jest wymagany do zapłaty , proszę podac mi
Pozdrawiam" było to 31.03.2022r.
Nie pamiętam czy to zgłaszałem lecz to była próba wyłudzenia adresu email , i dziwnym trafem podobne godziny logowania do wspomnianego wcześniej konta, oraz popełnianie w wiadomościach błędów .
pozdrawiam
Robert
Mam taką samą sytuację. Status płatności "płatność nieudana". Kupujący nie reaguje na wiadomości ani ich nie czyta.
Witaj, a napisz proszę co sprzedajesz tzn (elektronika, meble , ciuchy, narzędzia , itp) i jeśli mogę prosić wszystkich komentujących aby to pisali