Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Z pakietu 6 darmowych wysyłek, wykorzystałem 4. Pozostałych etykiet nie wygenerowałem, ponieważ zależało mi, aby moje aukcje były oznaczone jako "smart". Tymczasem, mimo iż wysyłałem paczki za własne pieniądze, licznik spadł do zera i oznaczenie "smart" zniknęło. Proszę o zwrot moich dwóch niewykorzystanych przesyłek i zwrot znacznika "smart" n moich aukcjach. Pozdrawiam. Grzegorz.
@snofru Cześć. 🙂 Wyjątkowo przyznaliśmy Ci limit 2 paczek Smart do wykorzystania (za zamówienia z 11 lutego i 13 lutego), ale proszę nie stosuj tej strategii ponownie. Limit 6 przesyłek odnawia się co 3 miesiące.
Witam ponownie. Dziękuję za pomoc i przyznany pakiet 2 przesyłek. Chwilowo zdało to egzamin, jednak... tylko do momentu, kiedy dostałem trzy darmowe przesyłki dodatkowo. W efekcie nie wykorzystałem żadnej z 5 darmowych przesyłek (wszystkie etykiety kupowałem z własnej kieszeni), a licznik znowu zjechał mi do zera... To trochę mało uczciwe. Nie jest to z mojej strony żadna konkretna strategia. Nigdzie nie jest napisane, że nie mogę wybrać, kiedy wygeneruje przysługujące mi etykiety, a chcę je wykorzystać pod koniec marca. Będę wdzięczny za zaradzenie tej sytuacji. I nie, nie jest to żadne celowe działanie na czyjąkolwiek szkodę. Po prostu chcę mieć możliwość decydowania o wydatkowaniu środków (etykiet), które mi przysługują. Pozdrawiam serdecznie. Grzegorz.
@snofru Przykro mi, ale poinformowałam Cię już wcześniej, że Twoja strategia nie sprawdzi się na dłuższą metę. Limit przesyłek nie zależy to od wygenerowanych etykiet, tylko od sprzedaży w ramach Smart — a takie właśnie miały miejsce. Limit paczek jest przyznawany raz na kwartał i w najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie.
Dzień dobry ponownie!
Znowu wyzerowało mi przesyłki, mimo iż za każdą z dotychczasowych przesyłek płaciłem z własnej kieszeni.
Bardzo proszę o zwrot przesyłek, które zniknęły. Bo chciałbym zacząć z nich właśnie korzystać, a tak to paredziesiąt złotych w plecy.
Oczywiście, wszystkie przesyłki będą wykorzystane na zakupy allegro Smart, tak jak Pani wspomniała.
Nie mogę znaleźć nigdzie informacji, że przyznane mi przesyłki MUSZĘ wykorzystać na PIERWSZE zakupy Smart, jakie klienci u mnie popełnią. Bardzo proszę o informację, gdzie w regulaminie jest ten zapis?
Nie chcę kopać się z koniem, wiem że z systemem nie wygram. Chciałbym mieć tylko możliwość dowolnego dysponowania przyznanymi mi zasobami.
Bardzo dziękuję za dotychczasową pomoc, proszę o uzupełnienie mojego "licznika" przesyłek :).
I życzę udanego dnia!
Pozdrawiam.
Grzegorz.
Dzień dobry. Proszę o uzupełnienie mojego "licznika darmowych wysyłek" o jedną sztukę. Klient zamówił paczkę z darmową wysyłką w dniu 10 lipca, a następnie jej nie opłacił. Miałem nadzieję, iż niewykorzystana przesyłka wróci na moje konto wraz z anulowaniem zamówienia po 5 dniach, ale niestety, tak się nie stało. Proszę o interwencję. Pozdrawiam. Grzegorz.
@snofru Cześć 🙂 dodałam do Twojej puli 1 dodatkową przesyłkę w ramach Smart 🙂
Dzięki piękne! Pozdrawiam.
@snofru mam propozycję. Jak nie chcesz aby ludzie wykorzystywali pulę przesyłki Smart (allegro paczkomat InPost) ustaw inną formę transportu za 0 zlmoze kupujący będą właśnie te przesyłkę wybierali
Cześć. Dzięki za pomysł. Niestety, już testowałem, z mizernym skutkiem. Pozdrawiam. G.
Nie ustawiaj więc "Allegro Inpost paczkomat" tylko "Inpost paczkomat". Ta przesyłka nie jest wliczana do Smart na AL.