anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego jeszcze nie mogę wypłacić środków?

Client:101283753
#1 Nowicjusz#

Witam aktywowałem konto i czekam już drugi dzień na potwierdzenie przelewu tj 1 01 a moje środki że sprzedaży są zamrożone przy czym kupujący już dawno odebrał produkt. Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Najlepiej przed sprzedażą aktywować konto. Aktywacja PayU 3dni a Przelewy24 5dni.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101283753 prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl. Skonsultuję to z operatroem.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów