brak przelewu

Client:78740716
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-02-2023
16:08
witam klient kupił ode mnie produkt i wysłał przelew w niedziele o 22;14 i dalej go nie dostałem.(a status płatności na stronie alllegro jest dalej "rozpoczęta") pisałem do klienta i mówi ze nie anulował przelewu. jeśli minie 5 dni roboczych to transakcja zostanie anulowana?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-02-2023
16:11
No tak, zostanie anulowana , jaki wybrał przelew? zawsze może go ponowić powiedź kupującemu.
oznacz moderatorów

Client:78740716
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-02-2023
16:21
napisałem do niego teraz jaki to przelew
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-02-2023
16:19
@Client:78740716 jeśli zrobił przelew na poczcie to taki przelew idzie kilka dni o ile nie zmienił tytułu, wtedy nie dojdzie 😞 dopytaj się klienta jak zapłacił, bo na Lokalnie nie opłacone wznawiają się po 5 dniach, co być nie sprzedał ponownie 😞
________
Κώστας
Κώστας
oznacz moderatorów