anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak przelewu

Client:78740716
#8 Zapaleniec#

witam klient kupił ode mnie produkt i wysłał przelew w niedziele o 22;14 i dalej go nie dostałem.(a status płatności na stronie alllegro jest dalej "rozpoczęta") pisałem do klienta i mówi ze nie anulował przelewu. jeśli minie 5 dni roboczych to transakcja zostanie anulowana?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

No tak, zostanie anulowana , jaki wybrał przelew? zawsze może go ponowić powiedź kupującemu.

oznacz moderatorów

Client:78740716
#8 Zapaleniec#

napisałem do niego teraz jaki to przelew

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:78740716 jeśli zrobił przelew na poczcie to taki przelew idzie kilka dni o ile nie zmienił tytułu, wtedy nie dojdzie 😞  dopytaj się klienta jak zapłacił, bo na Lokalnie nie opłacone wznawiają się po 5 dniach, co być nie sprzedał ponownie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów