Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przychodzę z pytaniem dlaczego moja weryfikacja trwa tak długo?
Wysłałem odpowiednie dokumenty i ciągle mam „potwierdzanie tożsamości”.
@Client:115369845 Cześć. 🙂 Długo, czyli ile? Kiedy przesłałeś dokumenty do operatora?
Jeśli się nie mylę to około 26 lutego
@Client:115369845 W takim razie napiszę do PayU i dowiem się, co się dzieje, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@Client:115369845 Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową. 🙂
Prosze o pomoc moja weryfikacja trwa od czwartku i ciagle nic prosze o pomoc
@Client:54040964 dopiero dzisiaj mijają trzy dni robocze na weryfikację, prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego do la operatora PayU na adres spolecznosc@allegro.pl. W treści wiadomości podaj proszę link do tego wątku.
wysłane
@Client:54040964 ok, przekazane 👍 Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.