Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jestem na allegro nowy, konto założyłem mniej więcej tydzien temu. Zacząłem wystawiać aukcję a ludzie zaczęli kupować. I dosłownie drugiego dnia rano, zoabaczylem informacje od allegro że moje konto zostało zawieszone. Ze być może będą potrzebowali jeszcze dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji. (dodam że weryfikowałem konto w dzień założenia zdjęciem dowodu osobistego plus moje konto bankowe rowniez zostało potwierdzone przezemnie). Wysłałem do nich mejla z odpowiedzią jakie dokumenty są potrzebne... Kiedy moje konto spowroten będzie aktywne i dlaczego je zawiesili. Mija 3eci dzień w od allegro jak odpowiedzi nie było tak nie ma. Czy moze to być spowodowane np tym że mam - 61.11 do opalenia dla allegro za prowizję od transakcji? "czy jeżeli ja opalce to odrazu moje konto zostanie odblokowane? Pomozcie, błagam co robić w tej sytuacji?
W mailu zapewne masz napisany powod zawieszenia. zeby odblokować musisz " spełnić" powód zablokowania.
Allegro "profilaktycznie" blokuje czasem nowe konta, z których idzie sprzedaż drogich rzeczy. Jeśli jesteś tu tydzień, a wystawiłeś np. 20 nowych smartfonów, to - w/g ich regulaminu - moggli Cię zablokować. Ddodając do tego brak komunikacji pomiędzy działami i pracownikami, wcale bym się nie zdziwił, że ten, który Cię zablokował nie miał pojęcia o dodatkkowej weryfikacji, jakką przeszedłeś. Spróbuj może pogadać z nimi ina czacie, tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=61571da6-f6de-4b8f-9ab9-699c8c797cfc
@Mielcar-28 a ta opłata jest za wrzesień ? bo jak nie opłaciłaś do końca października to masz blokadę 😞 Sprzedajesz swoje produkty które masz od ręki dostępne ? Coś ich zaniepokoiło więc prewencyjne zablokowali, pisz jednego maila i czekaj na odpowiedź, powielanie maili tylko wydłuży czas na odblokowanie konta 😞
@kostas11 Nie, on ma całkowitą blokadę konta: "konto zawieszone".
@Mielcar-28 Odpowiedź na wiadomość mailową otrzymałeś wczoraj, dokładnie o 11:25, natomiast samo konto zablokowaliśmy wczoraj w okolicach 8, więc nie są to 3 dni bez odpowiedzi. We wczorajszej wiadomości poprosiliśmy o kontakt z nami po zalogowaniu do swojego konta Allegro, poprzez ten formularz. Widzę, że przysłałeś do nas kolejną wiadomość w tej sprawie, więc poczekaj proszę cierpliwie na odpowiedź.
@_HolaOla_ jak zwykle, dobrze że jesteście i prostujecie naciągane historie 😄
@kostas11 No to czekamy"cierpliwie".😁a sprzedaż...leży.
ale namolny 🙂