Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Chciałabym poruszyć temat pobranych prowizji od sprzedanych przedmiotów na allegro lokalnie. Moim zdaniem to nie jest fer gdyż dziś spotkała mnie sytuacja iż kupujący zakupił przedmiot po czym po dwóch dniach od zakupu zrezygnował z niego co w takim wypadku? Co wypadku gdy kupujący kupi przedmiot ale np. paczki pobraniowej nie odbierze dlaczego sprzedający nie mają możliwości zwrotu prowizji która faktycznie została pobrana niesłusznie w tym wypadku......to takie sztuczne nabijanie sobie kasy przez allegro. Jeśli już jesteście serwisem sprzedażowym zróbcie tak by każdy sprzedający był traktowany tak jak tego oczekuje.
Wystąp o zwrot prowizji przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty lub jakiś dowód na rezygnację kupującego.
Dziękuje serdecznie za informację.
@Rosheena bo lokalnie jest domyślnie dla osób prywatnych a oni nie mają obowiązku przyjmować zwrotów, odstąpień czy rezygnacji bo tak chce kupujący 🙂 dlatego nie ma tu prowizji a jest bezzwrotna opłata transakcyjna 😞 można próbować pisząc do allegro odzyskać 🙂