Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Niestety mam status SMART, to już 3 raz jak kosztami przesyłki zostałam obciążona. Nie rozumiem dlaczego. To jest dosyć nieuczciwe.
https://allegrolokalnie.pl/oferta/repetytorium-matematyka-wsip-poziom-podstawowy
@hesma1 już wyjaśniam 🙂
Koszty nadania zostały naliczone przy zamówieniach, w których Smart! nie był aktywny. Czyli w zamówieniu z 6.12.2022r. nr transakcji: 10d61227-0db4-44c8-8fff-38d36da78ffa (niespełniony warunek, bo kupująca nie miała Smart!) oraz przy zamówieniu z 13.11.2022r. nr transakcji: 55340aba-4b7f-40df-afff-d31d242721d1 (niespełniony warunek, ponieważ kwota zakupu była za niska).
Zamówienie, którego ofertę przesłałaś (nr transakcji: 06d642e2-bfda-477c-8fb7-9f29430cc3cf z 8.12.2022) nadanie było w ramach Smart! i koszt nie został doliczony.
Czyli z aukcji z 6.12.2022 mam zwrócić się do kupującego o koszty przesyłki
Koszt przesyłki za transakcję, którą wysłałam zostałmi doliczony do moejgo rozliczenia.
@hesma1 odpowiadając na pierwsze pytanie - nie, ponieważ kupujący zapłacił za wysyłkę. Koszt zakupionych przedmiotów wyniósł 92 zł, a otrzymałaś od kupującego 101,99 zł (czyli towar + 9,99 zł za przesyłkę).
Został naliczony (dokładnie 8.12.2022) koszt przesyłki za zamówienie z 6 grudnia (nr przesyłki 660166956227600115997587), czyli to zamówienie bez Smart!
Za zamówienie, w którym sprzedałaś tę przesłaną w pierwszej wiadomości ofertę koszt przesyłki nie został i nie zostanie (gdy już ją nadasz) naliczony, bo jest ona w ramach Smart!
Za ostatnią aukcję, opłata za przesyłkę został dodana do mojego rozliczenia z allegro, zwróciłam pieniądze kupującemu, aukcja została anulowana, zwrócono mi koszty za aukcję, natomiast koszty przesyłki cały czas wiszą.. to jest jakiś przekręt. Pani cały czas mi pisze, że nie naliczono kosztów przesyłki kupującemu może i tak, ale mi je doliczono do rozliczeń z allegro.
@hesma1 sprawdź to proszę w tej zakładce po numerze przesyłki i ofert.
Przesyłka nr 660166956227600115997587 za którą została naliczona opłata pochodzi z zamówienia z 6 grudnia 2022 roku. To zamówienie nie zostało zwrócone, kupujący nie otrzymał zwrotu wpłaty. Kupił w tym zamówieniu dwie oferty o numerach 87429130-fd2e-40a7-845d-a7263ea19883 oraz 9739e66a-1d23-44ce-bc50-6fab03a43128.
Natomiast oferta nr 348c5c37-1aaf-4617-8585-ca06548f4d43 (Twoja ostatnia sprzedaż i ta którą przesłałaś w pierwszej wiadomości) była w ramach Smart! i kupujący otrzymał zwrot wpłaty, dlatego otrzymałaś korektę opłaty za obsługę transakcji. Do tego zamówienia koszt przesyłki nie został naliczony. Po pierwsze dlatego, że nie została nadana, a nawet gdyby została to zamówienie było w ramach Smart! więc przesyłka byłaby za darmo.