anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dzień dobry, klient nie chce odebrać paczkę za pobraniem.

Dawid_2099
#1 Nowicjusz#

dzień dobry, klient nie chce odebrać paczkę za pobraniem. Wczoraj kliknął za pobraniem że wysyłka ma być.

Dzisiaj jak dostał informacje za paczka nadana, to do mnie zadzwonił że to jego pracownik kliknął i to pomyłka. Powiedział mi że tą paczkę nie odbierze. Ja tą paczkę wczoraj spakowałem a dzisiaj nadałem. Kurier odebrał już ode mnie. co ma teraz zrobić. Koszty z tytułu wysyłki paczki już poniosłem. Pozdrawiam Dawid Urbaniak

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg#

@Dawid_2099 Poczekać czy faktycznie przesyłka nie zostanie odebrana a następnie wysłać kupującemu wezwanie do pokrycia kosztów.
Jeśli tego nie ureguluje to możesz wystąpić na drogę sądową.

Dlatego właśnie nie udostępnia się wysyłek pobraniowych bo same z tego kłopoty.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Dawid_2099 W zasadzie pozostaje droga sądowa, jak nie odbierze. Jak nie musisz to nie udostępniaj pobrań.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Dawid_2099 sugeruje to zakup na firmę że pracownik zamówil za pobraniem więc wystawiasz i wysylasz mu fakturę z kosztami a potem dajesz do esądu i masz nakaz zapłaty bardzo szybko a on wpis do bika

oznacz moderatorów