Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Klient "Client:75203840" kupił ode mnie sprzęt. Anulował płatność. W podglądzie danych kupującego były imię, nazwisko, adres. Człowiek ten nie odpowiada na wiadomości a teraz widzę, że usunął swoje dane osobowe. Czy ktoś się spotkał z takim zachowaniem? Czy to "prawie normalne", czy to może jakieś potencjalne zagrożenie?
Pozdrawiam
Kupił a nie zapłacił, na AL kupujący ma 5dni na zapłacenie i jak nie zapłaci to nie masz zakupu, nie ma możliwości anulowania zakupu. Może płatność mu nie wyszła?
Dziękuję za odpowiedź. Poczekam 5 dni, to nie problem. Zdziwiło mnie najbardziej to, że były imię i nazwisko i adres, a teraz nie ma nic. Taki znikający człowiek. Po prostu mnie to zaniepokoiło.
Jak zapłacił to środki muszą być tu: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/