Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z cennikiem Allegro paczkomaty Inpost. Mianowicie nie zgadza się tam cena. Jest 9,99 a powinna być 10,95. Admini waszej strony na Fb poradzili mi wyedytować. Gdy wyedytowałem cenę a klient opłacił przesyłkę okazało się, że ta edycja nie łapie się w managerze paczek do zakładki Import Allegro Inpost i teraz muszę dopłacić do tej przesyłki 8 zł. Wasza konsultantka na messengerze nie rozwiązała tej sprawy. Proszę o poprawienie tego gdyż nie mam zamiaru dopłacać do przesyłek.
Na AL jest problem z edycją, problem zgłoszony ale wygląda na nierozwiązany.
@leniu821 Cześć. 🙂 Czy po edycji cennika sprawdziłeś, czy właśnie ten edytowany cennik jest podpięty pod Twoje oferty (zakładkaMój asortyment)?
Wklejam odpowiedź od waszej konsultantki.
Czy ten cennik nie powinien być poprawiony przez was? Dlaczego sprzedawca ma się bawić w gmeranie przy cenniku i narażać się przy tym na dodatkowe koszta?
@leniu821 Za cenniki odpowiadają sprzedający, jako Allegro nie dokonujemy żadnych zmian w cennikach sprzedających.
Podaj numer zamówienia, o którym mówisz.
14646493800
f72dece0-8628-11ee-a491-7b99bb2f10db
@leniu821 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@leniu821 Wyślij proszę zrzut ekranu z ustawień w swoim cennika w zakładce [Ustawienia dostawy]. Dopiero po tym zrzucie będziemy mogli powiedzieć coś więcej, czy rzeczywiście jest to błąd po stronie Managera Paczek InPost.
Teraz widzę, że wyświetla się tam "umowa własna" i pewnie dlatego muszę dopłacić do tej przesyłki. Nie da się tego zmienić?
@leniu821 zgadza się, musisz korzystać tylko z metody [Oferta specjalna Allegro - InPost] > Allegro Paczkomaty Inpost