Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Przytrafiła mi się taka oto sytuacja- wystawiłem dość drogi przedmiot z opcją "Odbiór osobisty- płatność przy odbiorze", i dzisiaj rano ktoś to kupił z Warszawy (ja Kraków), ale dostałem maila, że coś gościowi wypadło, i że jest gotów zapłacić i pokryć koszt wysyłki do... Turynu😄 Kant, sprawa oczywista. Moje pytanie dotyczy naliczonej prowizji, a mianowicie- w jaki sposób mogę poprosić o anulowanie tej prowizji, bo transakcja de facto nie doszła i nie dojdzie do skutku? Będę wdzięczny za każdą pomoc.
@pablodziekan Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach, ale w sprawie zwrotu prowizji możesz też napisać do nas tutaj.
Ustaw odbiór osobisty po przedpłacie bo sytuacja może się powtarzać niestety.