anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

in post zwleka z reklamacją, problem z ponowną wysyłką

Mr_Preston
#8 Zapaleniec

Nadałem przesyłkę do odbiorcy w ramach Allegro Smart poprzez Inpost, z własnoręcznie wydrukowaną i naklejoną etykietą. Z niewiadomych powodów kurier ponaklejał na przesyłki (pozamieniał) inne etykiety, w skutek czego do odbiorców doszły pozamieniane przesyłki. Na szczęście Inpost po kilku dniach odnalazł te przesyłki i przynajmniej do mnie wróciła, ale jako do nadawczy. Odbiorca czyli kupujący jej nie dostał. Obecnie ciągle czekam na rozwiązanie reklamacji (od 31 października), przez co nie mogę wysłać ponownie tej przesyłki bo nie wiadomo kto ma zapłacić koszty wysyłki. Odbiorca już zapłacił i nie chce powtórnie płacić i słusznie, nadawca posiada Allegro Smart i też już partycypował w kosztach przesyłki. In Post nie wywiązał się z umowy na dostarczenie przesyłki ale mają to gdzieś, a odbiorca czeka i ma już dość.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Mr_Preston czy chodzi o przesyłkę nr 660166037595040116352737? Jeśli o inną to poproszę o jej numer. Kwestia reklamacji u przewoźnika nie powinna wstrzymywać rozwiązania sprawy z kupującym. Powinieneś albo zwrócić wpłatę, albo przesłać do niego ponownie przesyłkę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mr_Preston
#8 Zapaleniec

nie, to dotyczy innej przesyłki ale chyba zdecyduję się anulować transakcję i zwrócić pieniądze a później wystawić ponownie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Mr_Preston Ty tak serio ?🙄

oznacz moderatorów

Mr_Preston
#8 Zapaleniec

nie życzę sobie tutaj takich tekstów hejterów i cwaniaczków

oznacz moderatorów