Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Wszystkich,
W jaki sposób mogę zintegrować przesyłki InPost z nowym kontem Allegro krok po kroku?
Podczas rejestracji wychodzi mi „błąd walidacji”.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Instrukcja; https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro-28.08.pdf
Zmień, wyczyść przeglądarkę.
Jeśli chodzi Ci o Lokalnie, to zobacz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
Pomimo prób rejestracji w InPost z instrukcją, błąd wyskakuje nadal.
Za każdą próbą rejestracji, odblokowuje wszystkie okna/pop-upy, zmieniam przeglądarkę, usuwam powiązanie aplikacji z Allegro, stosuje się do instrukcji, niestety błąd wyskakuje ten sam.
Czy nie lepiej będzie nawiązać zewnętrzną współpracę z InPost?
Może to coś pomoże
@Oceantis , nie wiem, czy problem nie będzie podobny do mojego. Stojąc z aplikacją InPost obok paczkomatu, nie "dogadali się". Miałem szczęście bo nadjechał samochód z ich firmy i ich pracownik rozwiązał problem. Appka była w smartfonie, a podany w Allegro numer telefonu inny. Musiał być tu i tam ten ze smartfona. Taki drobny, a uciążliwy problem. Gdybam, jakby co.
@Oceantis musisz odblokować wyskakujące okienka bo nie dokończysz integracji 🙂
Niestety pomimo odblokowania wszyskich okien „błąd walidacji” nadal wyskakuje, próbowałem zmienić przeglądarkę i odblokować okna, niestety bezskutecznie.
Próbowałem zarejestrować się w inpost bezpośrednio poprzez ich stronę, nie poprzez Allegro i tam wyskakuje ten sam błąd.
Za każdą próbą rejestracji usuwam powiązane aplikacje z Allegro.
@Oceantis, czy wyczyściłeś przeglądarkę, wyłączyłeś adblocki i próbowałeś rejestrować się w trybie incognito?
Bardzo pomocne byłyby zrzuty ekranu, które obrazują nieprawidłowości.
Witam serdecznie,
Niestety problem wciąż był.
Zadzwoniłem na infolinie, gdzie zgłosiłem problem do supportu i po odczekaniu nic to nie dało.
Za drugim razem gdy zadzwoniłem, Pani z supportu kazała zaznaczyć podczas rejestracji „firma zagraniczna” (potem można to zmienić w ustawieniach na firmę krajową i podać NIP itp.)Zaskoczyło za pierwszym razem 😃
Support powiedział, że zdarza się tak zwłaszcza przy nowych NIP-ach, że panel nie przepuszcza przez rejestracje
Co by nie było dziękuję Wszystkim za Pomoc 😃