anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Integracja Allegro z InPost jak to zrobić krok po kroku

MAMY ROZWIĄZANIE!
Oceantis
#8 Zapaleniec#

Witam Wszystkich,

 

W jaki sposób mogę zintegrować przesyłki InPost z nowym kontem Allegro krok po kroku?

Podczas rejestracji wychodzi mi „błąd walidacji”.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Oceantis
#8 Zapaleniec#

Pomimo prób rejestracji w InPost z instrukcją, błąd wyskakuje nadal.

Za każdą próbą rejestracji, odblokowuje wszystkie okna/pop-upy, zmieniam przeglądarkę, usuwam powiązanie aplikacji z Allegro, stosuje się do instrukcji, niestety błąd wyskakuje ten sam.

Czy nie lepiej będzie nawiązać zewnętrzną współpracę z InPost?
Może to coś pomoże 

oznacz moderatorów
browzur
#12 Orędownik#

@Oceantis , nie wiem, czy problem nie będzie podobny do mojego. Stojąc z aplikacją InPost obok paczkomatu, nie "dogadali się". Miałem szczęście bo nadjechał samochód z ich firmy i ich pracownik rozwiązał problem. Appka była w smartfonie, a podany w Allegro numer telefonu inny. Musiał być tu i tam ten ze smartfona. Taki drobny, a uciążliwy problem. Gdybam, jakby co.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Oceantis musisz odblokować wyskakujące okienka bo nie dokończysz integracji 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Oceantis
#8 Zapaleniec#

Niestety pomimo odblokowania wszyskich okien „błąd walidacji” nadal wyskakuje, próbowałem zmienić przeglądarkę i odblokować okna, niestety bezskutecznie.

Próbowałem zarejestrować się w inpost bezpośrednio poprzez ich stronę, nie poprzez Allegro i tam wyskakuje ten sam błąd.
Za każdą próbą rejestracji usuwam powiązane aplikacje z Allegro.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Oceantis, czy wyczyściłeś przeglądarkę, wyłączyłeś adblocki i próbowałeś rejestrować się w trybie incognito? 

Bardzo pomocne byłyby zrzuty ekranu, które obrazują nieprawidłowości.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Oceantis
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie,

Niestety problem wciąż był.

Zadzwoniłem na infolinie, gdzie zgłosiłem problem do supportu i po odczekaniu nic to nie dało.

Za drugim razem gdy zadzwoniłem, Pani z supportu kazała zaznaczyć podczas rejestracji „firma zagraniczna” (potem można to zmienić w ustawieniach na firmę krajową i podać NIP itp.)Zaskoczyło za pierwszym razem 😃

 

Support powiedział, że zdarza się tak zwłaszcza przy nowych NIP-ach, że panel nie przepuszcza przez rejestracje

Co by nie było dziękuję Wszystkim za Pomoc 😃

oznacz moderatorów