Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Irytujące staje się sprzedawanie ciągle tego samego przedmiotu, ludzie kupują bez opłaty/zapłaty, po czym ja muszę czekać (chyba tydzień) na ponowne wstawienie tego przedmiotu na aukcje. Konta które robią takie akcje powinny być blokowane lub banowane permanentnie.
Przy 1 sztuce towaru płatność w tym samym dniu - tak powinno być.
To jest dobry pomysł, jak dla mnie przy każdej płatności tak powinno być. Jeśli nie płacisz od razu, to nie kupujesz
Właśnie dzisiaj wystawiłem ponownie sprzęt który w zeszły wtorek "klient" zalicytował ale do tej pory nie ma wpłaty. Kontaktowałem się dzisiaj telefonicznie w sprawie tego zakupu ale bez rezultatu bo nie odbiera telefonu ani nie oddzwania.
W "o sprzedajacym" dodałem informację, że na wpłate za towar czekam 24 godziny i przy jej braku ponownie wystawiam. Dodałem tego allegrowicza na "czarną listę" :] to jedyne co dzisiaj może w sprawie takiej sytuacji zrobić 😕
Jak mogę dodać takie osoby na czarną listę? Bo od kilku tygodniu próbuję coś sprzedać i już z pięć razy ktoś nie zapłacił, nic nie pisząc i nie dając żadnej odpowiedzi
No i śmieszne jest jeszcze to, że nie mogę wystawić negatywnej opinii o kupującym na allegro lokalnie, albo jest to gdzieś ukryte i nie intuicyjne
@Client:45966147 lista nieaktywnych kupujących i system komentarzy i ocen jest dostępny tylko na Allegro. Nieopłacone zamówienie na Allegro Lokalnie jest automatycznie anulowane, a oferta wznawia się po 5 dniach. Rozumiem, że kilka takich niezrealizowanych transakcji może być frustrujące. Dziękuję za Twoją wiadomość i sugestie!
Zespół Allegro Lokalnie pracuje nad mechanizmem podobnym do systemu komentarzy na Allegro, ale nie możemy jeszcze podać żadnych szczegółów na ten temat.
A mi wczoraj od razu po wygranej aukcji ktoś pisze, że rezygnuje z zakupu. Oczywiście cena przebita o 1zł. Następnego dnia wybiera odbiór osobisty, w uwagach potwierdza wersalkami rezygnację z zakupu... a prowizja za sprzedaż naliczona i to nie mała. Teraz się cieszę, że z wyróżnienia nie skorzystałem. Jest jakaś szansa na odzyskanie pobranej prowizji od (nie)sprzedaży?
Napisz do supportu, powinni anulować tę opłatę. Za pierwszym razem też miałem to samo, bo gość oczywiście nie odpisywał, teraz już nie ustawiam odbioru osobistego, bo szkoda czasu