anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować nieopłaconą sprzedaż?

fulani
#7 Wielbiciel#

Sprzedaję dwie książki (zestaw) z wysyłką InPost. Klient twierdzi, że wpłacił pieniądze, ale "coś mu się zawiesiło" w trakcie płatności. Aktualnie klient nie odpowiada na żadne moje wiadomości na czacie. W tej chwili przedmioty figurują jako sprzedane ze statusem płatności "nieopłacona". Jak mogę anulować ten zakup?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

5 dni będzie tak wisiał, tyle ma kupujący na opłacenie zakupu.

oznacz moderatorów

fulani
#7 Wielbiciel#

 ok, dzięki za wsparcie

oznacz moderatorów

Barzy_TPI
#13 Ambasador#

@fulani  jeśli nie odpisuje, to bardzo prawdopodobne, że specjalnie blokuje Ci sprzedaż (konkurencja, złośliwiec, "znudzone" dziecko itp. swołocz). Spróbuj się jeszcze z nim skontaktować, daj mu dzień lub dwa i anuluj zamówienie. No chyba, że masz ochotę czekać te teoretyczne 5 dni na wpłatę, która możliwe, że nigdy nie nastąpi.

oznacz moderatorów

fulani
#7 Wielbiciel#

Barzy_TPI skontaktowałem się z nim ponownie wczoraj, bo nie chcę sobie blokować sprzedaży a typ dalej nie odpowiada. Tylko właśnie głównym moim problemem jest to, czy można taką sprzedaż anulować po mojej stronie, bo z tego co widzę, to nie (np. na **piiip** nie byłoby z ttm problemu)

oznacz moderatorów