Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję dwie książki (zestaw) z wysyłką InPost. Klient twierdzi, że wpłacił pieniądze, ale "coś mu się zawiesiło" w trakcie płatności. Aktualnie klient nie odpowiada na żadne moje wiadomości na czacie. W tej chwili przedmioty figurują jako sprzedane ze statusem płatności "nieopłacona". Jak mogę anulować ten zakup?
5 dni będzie tak wisiał, tyle ma kupujący na opłacenie zakupu.
ok, dzięki za wsparcie
@fulani jeśli nie odpisuje, to bardzo prawdopodobne, że specjalnie blokuje Ci sprzedaż (konkurencja, złośliwiec, "znudzone" dziecko itp. swołocz). Spróbuj się jeszcze z nim skontaktować, daj mu dzień lub dwa i anuluj zamówienie. No chyba, że masz ochotę czekać te teoretyczne 5 dni na wpłatę, która możliwe, że nigdy nie nastąpi.
Barzy_TPI skontaktowałem się z nim ponownie wczoraj, bo nie chcę sobie blokować sprzedaży a typ dalej nie odpowiada. Tylko właśnie głównym moim problemem jest to, czy można taką sprzedaż anulować po mojej stronie, bo z tego co widzę, to nie (np. na **piiip** nie byłoby z ttm problemu)