Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
sprzedawałam produkt z odbiorem własnym i płatnością przy odbiorze.
Jednak nie doszło do sprzedaży - jak mogę anulować prowizję od sprzedaży na allegro lokalnie.
Pozdrawiam
M
ale musisz mieć potwierdzenie rezygnacji z zakupu przez klienta
Nie oferuj płatności przy oddbiorze .
bardzo dziękuję, teraz już będę pamiętać 🙂
@ano_25 Masz jakiś dowód na to ze się nie odbyła? ( email, sms , czat) Bo inaczej cięzko bedzie...
Na AL to może być problem bo ich regulamin mówi że takowa opłata jest bezzwrotna .Pisz do nich przez formularz ,może niedoszły klient podeśle ci jakieś oświadczenie o rezygnacji ale czy to coś da to zależy od nich.Na przyszłość nie udostępniaj takich form dostawy te przynoszą tylko kłopoty .