Jak anulować sprzedaż która nie może zostać odebrana osobiście lub zmienić opcję dostawy po zakupie.

markurek71
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-06-2024
13:05
Klient zakupił artykuł z odbiorem osobistym a nie ma możliwości odebrać. Jaka jest możliwość anulowania sprzedaży lub umożliwienie dokonania płatności i dodania opcji wysyłki kurierem obydwoje jesteśmy "smart"
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-06-2024
13:12
@markurek71 Cześć 🙂 Nie ma możliwości zmiany metody dostawy, kiedy klient już złożył zamówienie — musisz wystawić ofertę ponownie.
Jeśli chodzi o metodę kurierską, etykietę i tak będziesz musiał wygenerować poza Allegro, bo przez Allegro Lokalnie wygenerujesz etykiety tylko do Paczkomatów InPost i Allegro One Boxów
oznacz moderatorów