Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kilka dni temu sprzedałem produkt z odbiorem własnym oraz płatnością przy odbiorze, jednak od tamtego czasu nie ma kontaktu z kupującym. Wczoraj zgłosiłem tę sprawę z kontaktem mailowym, lecz nie otrzymałem potwierdzenia/kontaktu zwrotnego. Czy moje zgłoszenie zostało przyjęte, oraz czy otrzymam zwrot za promowanie oraz prowizję? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nr ogłoszenia: 138067c7-2a4c-4b56-b2f8-d42460522f80
Nr kupującego: 5865871
@Client:44779517 Zabezpieczyliśmy konto kupującej, zleciłam tez korektę naliczonej opłaty
Ok, dziękuję, czyli mogę już ponownie wystawić ogłoszenie?
@Client:44779517 Tak, możesz 🙂 Skorzystaj z opcji "Wystaw podobną", to pójdzie szybciej 🙂
Ok, dziękuję bardzo 🙂