Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka kupiła ode mnie wózek z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze,ale jak się okazało,dzieli nas ponad 400 km.Klientka zadzwoniła i przeprosiła za pomyłkę,ale nie potrafi anulować zamówienia,natomiast na mnie ciąży opłata za sprzedaż.Jak anulować sprzedaż i opłatę za sprzedaż
@MIECZYK2-M1 Cześć. 🙂 Prześlij nam przez ten formularz opis sytuacji i odstąpienie od umowy przez Kupującą (jeśli takiego nie masz, to poproś o pisemną rezygnację z zakupów).
Chodzi o zwrot prowizji, musisz napisać o zwrot, musisz mieć potwierdzenie ze nie doszło do zakupu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...