Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupująca anulowała transakcję. Pisze do mnie, że do tej pory widnieje jako rozpoczęta transakcja a przedmiot nie został wysłany. Proszę o anulowanie tej transakcji ponieważ kupująca nie zapłaciła za przedmiot.
@folium1 według informacji w naszym systemie to zamówienie zostało opłacone, gdyby nie było, zostało by anulowane automatycznie po 5 dniach od kliknięcia przez kupującą "kup teraz". Środki są widoczne u Ciebie w tej zakładce.
W tej sytuacji powinnaś zwrócić kupującej tę wpłatę, aby to zrobić wejdź proszę tutaj i kliknij "zwróć wpłatę" jeśli będziesz miała problem możemy w tym pomóc i zwrócić ją w Twoim imieniu, aby to zrobić, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
Dziękuję za odpowiedź, ale w podanej zakładce nie ma żadnych środków.
@folium1 sprawdź w historii , może masz ustawione automatyczne wypłaty , a żsrodki są już na Twoim koncie lub w drodze .
@folium1 sprawdziłam to ponownie czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z widokiem tej zakładki z części "Historia operacji" z zaznaczonym filtrem wpłaty?
Poproszę też o sprawdzenie czy tutaj pojawia się przycisk "zwróć wpłatę"?
Nie mogę pobrać żadnych danych, a środków za zakup nie mam. Nie wiem co mam robic?
@folium1 dziękuję za zrzut! Poproszę jeszcze o sprawdzenie czy w tej zakładce, przy szczegółach zakupu pojawia się przycisk "zwróć wpłatę"?
Nie mam przycisku "zwróć wpłatę"
@folium1 ok, dziekuję za informację! Czy w takim razie chesz abyśmy w Twoim imieniu zwrócili tę wpłatę kupującej?
Teraz pojawiła się ta zakładka, zrobiłam zwrot. Może będzie już dobrze. Dziękuję
@folium1 super! Sprawdziłam to w systemie i wszystko się zgadza, zwrot został zlecony i również opłata transakcyjna została zwrócona, Możesz to sprawdzić w tej zakładce.
Dziękuję za pomoc. Wszystko ok!