Jak anulować zakup na Allegro Lokalnie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Kupująca anulowała transakcję. Pisze do mnie, że do tej pory widnieje jako rozpoczęta transakcja a przedmiot nie został wysłany. Proszę o anulowanie tej transakcji ponieważ kupująca nie zapłaciła za przedmiot.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@folium1 według informacji w naszym systemie to zamówienie zostało opłacone, gdyby nie było, zostało by anulowane automatycznie po 5 dniach od kliknięcia przez kupującą "kup teraz". Środki są widoczne u Ciebie w tej zakładce.
W tej sytuacji powinnaś zwrócić kupującej tę wpłatę, aby to zrobić wejdź proszę tutaj i kliknij "zwróć wpłatę" jeśli będziesz miała problem możemy w tym pomóc i zwrócić ją w Twoim imieniu, aby to zrobić, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź, ale w podanej zakładce nie ma żadnych środków.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@folium1 sprawdź w historii , może masz ustawione automatyczne wypłaty , a żsrodki są już na Twoim koncie lub w drodze .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@folium1 sprawdziłam to ponownie czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z widokiem tej zakładki z części "Historia operacji" z zaznaczonym filtrem wpłaty?
Poproszę też o sprawdzenie czy tutaj pojawia się przycisk "zwróć wpłatę"?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę pobrać żadnych danych, a środków za zakup nie mam. Nie wiem co mam robic?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@folium1 dziękuję za zrzut! Poproszę jeszcze o sprawdzenie czy w tej zakładce, przy szczegółach zakupu pojawia się przycisk "zwróć wpłatę"?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam przycisku "zwróć wpłatę"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@folium1 ok, dziekuję za informację! Czy w takim razie chesz abyśmy w Twoim imieniu zwrócili tę wpłatę kupującej?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz pojawiła się ta zakładka, zrobiłam zwrot. Może będzie już dobrze. Dziękuję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@folium1 super! Sprawdziłam to w systemie i wszystko się zgadza, zwrot został zlecony i również opłata transakcyjna została zwrócona, Możesz to sprawdzić w tej zakładce.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc. Wszystko ok!