Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił przedmiot na moim ogłoszeniu i wybrał opcje odbiór osobisty. I nie ma z nim kontaktu nie odpowiada na czacie a telefon nie odzywa się. Czy mogę ponownie wystawić ten przedmiot?
@maylen10 anulować nie możesz. Jeżeli faktycznie jest brak kontaktu z kupującym możesz mu wysłać wezwanie do zapłaty/obesrania przedmiotu z racjonalnym terminem (np: 5 dni). Z zasady na allegro lokalnie jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone przez 5 dni zostaje "anulowane" systemowo i wznowi się automatycznie. Najlepiej nie udostępniać form za pobraniem.
@maylen10, w przypadku odbioru osobistego, oferta nie wznowi się automatycznie - musisz ją ponownie wystawić. Czy minęło 5 dni?
Zakupu dokonano 3 lipca o 5.23. Do dziś dnia zero kontaktu.