Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam probelm z 3 kupującymi.
Otóż dwojka z nich kupiła produkty nie opłaciła ich i nie ma z nimi kontaktu.
Jedna Pani zaś stwierdziła że jak wybrala odbiór osobisty to ja jej produkt przywiozę, no niestety z calgonem za 12 zl nie opłaca mi się jechać 200 km.
Twierdzi ze nie umie anulować zakupu.
Podsumowując 3 osoby blokują mi towar.
Chciałabym żeby portal anulował te zakupy i zwrócił mi prowizje bo do sprzedaży nie doszlo.
Gdy wypelnilam formularz muszę wpisać nr aukcji jednak go nie ma nigdzie bo to na allegro lokalnie.
Co robić?
Kupujący nie anulują zakupu, nie opłacili a mają 5dni nie dochodzi do zakupu, a prowizja nie zostanie pobrana. Natomiast odbiór osobisty ma swoje wady, masz ten wpis od kupującego że nie odbierze? o zwrot piszesz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
nr oferty są na dole po lewej.
Mam smsa od klientki potwierdzającego rezygnacje, dzięki za podpowiedź! 🙂