anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak można uzyskać zwrot kosztów

Client:61843355
#2 Obserwator

Witam. Kupujący okazał się oszustem i nie opłacił transakcji. Chciał wyłudzić ode mnie dostawę wirtualnej waluty w grze, a teraz ja jestem obciążony kosztem prowizji. Proszę, pomóżcie 😕

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:61843355  nie opłacił transakcji, a Ty masz zapłacić prowizję🤔, to co Ty wysyłałeś te walutę za pobraniem😉

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:61843355 przykro mi, ale przy metodzie Odbiór osobisty - płatność przy odbiorze nie możemy zwrócić opłaty transakcyjnej, jeśli kupujący nie prześle odstąpienia od umowy. 
Na przyszłość, lepiej wystawiać te przedmioty z metodą Przesyłka elektroniczna (e-mail) - przedpłata.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:61843355
#2 Obserwator

Ale zostałem przez gościa oszukany... naściemniał mi, że musze dodać więcej metod dostawy bo nei może zapłacić

oznacz moderatorów

Client:61843355
#2 Obserwator

Sprzedawałem już na allegro wiele razy i opłaciłem już mnóstwo prowizji ... Jeśli taka jest ochrona sprzedającego to podziękuje i wybiorę konkurencję

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:61843355 @Na Allegro nie ma ochrony sprzedających, nigdy nie było. 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika  Jesteście świadomi tej metody oszustwa przez kupujących, nie raz było o tym na forum. 
Warto się w takiej sytuacji przychylić do zwrotu opłaty transakcyjnej 🙂
Może przekazać sprawę do jednego z tych „odpowiedzialnych zespołów”?

oznacz moderatorów

Client:61843355
#2 Obserwator

Weź ... To jakiś cyrk. Nie zamierzam nic opłacać. Najwyżej sprawa trafi do sądu i bez problemu ją wygram.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:61843355 najpierw zapuka komornik 😕

oznacz moderatorów

Client:61843355
#2 Obserwator

Uzyskałem zwrot. Ta Pani powinna stracić prace działając na szkodę firmy. Napisałem na fb i sprawa została od razu rozwiązana. Dziekuję

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:61843355 bardzo Cię przepraszam za wprowadzenie w błąd, powinnam była sprawdzić tę sprawę dokładniej. Cieszę się, że Doradca z FB okazał się bardziej pomocny, na pewno to zapamiętam. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:61843355 @Pewnie ci naściemniał że musisz dodać więcej metod dostawy bo nie nie może zapłacić lub coś podobnego? 

oznacz moderatorów

Client:61843355
#2 Obserwator

No tak .... Co za oszustwo ..

oznacz moderatorów