anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

Sprzedałem przedmiot na Allegro Lokalnie,dostawa przez kuriera za pobraniem,po 11 dniach nie otrzymałem zapłaty,kupujący nie zapłacił a DPD twierdzi że nie zaznaczyłem opcji ,,za pobraniem" chociaż wiem że napewno zaznaczyłem,kupujący się nie odezwał,pisałem do niego ale się nie odzywa i cieszy darmowym zakupem.Jak moge odzyskać swoje pieniądze ?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@andrzejlinert Jak na liście jest oznaczenie COD to pobranie było wstawione. Jak nadałeś paczkę?

oznacz moderatorów

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

Wypełniłem zlecenie na stronie DPD jako gość,nie zalogowany,więc nie znajdę potwierdzenia,DPD nie pomoże

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@andrzejlinert Nie masz na mailu żadnego potwierdzenia lub listu przewozowego? 

oznacz moderatorów

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

Zlecenie było poprzez strone AlleKurier która skierowała mnie na strone DPD gdzie zlecenie zostało zrealizowanie,teraz AlleKurier odsyła mnie do DPD a oni odwrotnie,mam potwierdzenie że kurier przesyłke odebrał i dostarczył i to wszystko a kupujący siedzi cicho

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@andrzejlinert 

Nadawałeś przez AlleKurier, a tu nie ma opcji pobrania bez etykiety (bezpośrednio w DPD byłaby jeszcze szansa).

Do tego na stronie AlleKurier masz wyraźną informację, że musisz nakleić etykietę. Oni mają własną politykę w tej kwestii, która może się różnić od polityki DPD.

 

A jeżeli chodzi o uzyskanie potwierdzenia zlecenia, to występujesz o nie do AlleKurier, a nie DPD.

oznacz moderatorów

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

Zrzut ekranu (173).png

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@andrzejlinert skonsultuję Twoją sprawę. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@andrzejlinert przesyłka została nadana na umowie własnej, dlatego jako Allegro nie jesteśmy w stanie pomóc. W tej sytuacji jedyną opcją jest reklamacja bezpośrednio u przewoźnika.  

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@andrzejlinert a podałeś numer konta do zwrotu pobrania?

oznacz moderatorów

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

Oczywiscie,jeśli bym nie podał zlecenie by nie przeszło

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@andrzejlinert Skoro DPD twierdzi, że nie zaznaczyłeś to niestety ale niemal na pewno tak było. 
Z ciekawości - pokaż numer listu przewozowego.

Co do tego jak odzyskać pieniądze - wyślij kupującemu wezwanie do opłacenia zamówienia wraz z danymi rachunku i terminem na zapłatę - np. 7/14 dni.

Jeśli to nie pomoże to zostaje Ci niestety chyba jedynie wystąpienie na drogę sądową a to może być nieopłacalne - w zależności od tego ile tam było tego pobrania. 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@andrzejlinert w tej kwestii powinieneś skontaktować się z przewoźnikiem, aby wyjaśnić rodzaj nadania. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

Pisałem do przewożnika aby mi udostępnili całe moje zlecenie oni twierdzą że nie ma możliwości,jak wiadomo w tych firmach reklamacje nie sa uwzględnianeZrzut ekranu (173).png

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@andrzejlinert

Poszukaj maila od dpd z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia. Ewentualnie, jak masz gdzieś zapisaną etykietę, to możesz na niej czy masz na niej oznaczenie COD lub pobranie. 

oznacz moderatorów

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

mam potwierdzenie że przesyłka została odebrana z opcją bez etykietyZrzut ekranu (173).png

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@andrzejlinert obrazki są dla nas niewidoczne. Masz numer tej przesyłki?

oznacz moderatorów

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

oczywiście że mam    0000039144694T.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@andrzejlinert Ta przesyłka nie zawiera opcji pobrania. 

Opcje są dwie:
- nie zaznaczyłeś pobrania

- doszło do błędu przy generowaniu przesyłki po stronie przewoźnika

Ciężko będzie Ci cokolwiek udowodnić DPD jeśli błąd leży po ich stronie a w zasadzie będzie to praktycznie niemożliwe.


Musisz spróbować 'przycisnąć' kupującego.

oznacz moderatorów

andrzejlinert
#7 Wielbiciel

Żadna firma kurierska taka jak DPD nie uwzględnia reklamacji,tam nawet zgłosić reklamacje to praktycznie nie możliwe

oznacz moderatorów