Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam przesyłkę do wysłania niestety w paczkomacie juz znajdowała się inna paczka przez błąd InPosta jak mogę pobrać teraz nową erykietę do nadania przesyłki?
@annaanna2019 Allegro Lokalnie?
Napisz do Allegro tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a i poproś o zmianę etykiety.
@annaanna2019 kontaktowałaś się z InPost? Zadzwoń na infolinię i powiedz co się stało. Powinni anulować nadanie i będziesz mieć możliwość nadania ponownie. Najlepiej takie rzeczy zgłaszać od razu pod paczkomatem.
Przed chwilą rozmawiałam z konsultantem InPost stwierdził że nie potrafi anulować tej etykiety ponieważ obca paczka która się tam znajdowała została w moją pozycje nadana
@annaanna2019 nie anuluj etykiety tylko same nadanie.
Co mogę w tej sytuacji zrobić ? Pierwszy raz mam taką sytuacje
@annaanna2019 potwierdź proszę czy chodzi o przesyłkę do tego zamówienia f58b2ef4-0da7-4f31-ae4a-1913c7467cf1 ?
Witam
Nie chodziło o przesyłkę walizki PRL
@annaanna2019 dziękuję za odpowiedź. Ponieważ w systemie przesyłka widnieje jako nadana, nie mam możliwości anulowania tej etykiety, ale poprosiłam o pomoc konsultantów InPost.
Mam nadzieję, że będą w stanie rozwiązać tą sytuację, a jeśli nie to będę działać dalej i znajdziemy rozwiąznie dla tej niecodziennej sytuacji. Proszę poczekajmy na wypowiedź InPostu 🙂
Dziękuję a jaki czas przewidywany na odpowiedź ze strony InPost ? Bo przez zaistniałą sytuację kupującemu wydłuży się czas w doręczeniu paczki
@annaanna2019 aktualnie InPost odpowiada na wiadomości na bieżąco, więc powinnaś otrzymać ją niezwłocznie po wysłaniu zgłoszenia.
@annaanna2019
W celu dokładnej oceny zdarzenia proszę uprzejmie o wysłanie zgłoszenia z opisem sytuacji na pomoc@inpost.pl W wiadomości mailowej umieść proszę: numer Twojej przesyłki, szczegółowy opis sytuacji oraz swój numer telefonu kontaktowy. Jeżeli posiadasz numer paczki, która znajdowała się w skrytce, zamieść również w korespondencji mailowej.
W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności.