anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak pobrać nową etykietę do wysłania przesyłki

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Witam  mam przesyłkę do wysłania niestety w paczkomacie juz znajdowała się inna paczka przez błąd InPosta jak mogę pobrać teraz nową erykietę do nadania przesyłki?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

xyz96
#21 Demiurg#

@annaanna2019 Allegro Lokalnie?

Napisz do Allegro tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=b0880476-9167-4850-bcf8-2885a9fcea6a i poproś o zmianę etykiety. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@annaanna2019  kontaktowałaś się z InPost? Zadzwoń na infolinię i powiedz co się stało. Powinni anulować nadanie i będziesz mieć możliwość nadania ponownie. Najlepiej takie rzeczy zgłaszać  od razu pod paczkomatem. 

oznacz moderatorów

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Przed chwilą rozmawiałam z konsultantem InPost stwierdził że nie potrafi anulować tej etykiety ponieważ obca paczka która się tam znajdowała została w moją pozycje nadana

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@annaanna2019  nie anuluj etykiety tylko same nadanie.

oznacz moderatorów

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Co mogę w tej sytuacji zrobić ? Pierwszy raz mam taką sytuacje

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annaanna2019 potwierdź proszę czy chodzi o przesyłkę do tego zamówienia f58b2ef4-0da7-4f31-ae4a-1913c7467cf1 ?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Witam 

Nie chodziło o przesyłkę walizki PRL

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annaanna2019 dziękuję za odpowiedź. Ponieważ w systemie przesyłka widnieje jako nadana, nie mam możliwości anulowania tej etykiety, ale poprosiłam o pomoc konsultantów InPost. 
Mam nadzieję, że będą w stanie rozwiązać tą sytuację, a jeśli nie to będę działać dalej i znajdziemy rozwiąznie dla tej niecodziennej sytuacji. Proszę poczekajmy na wypowiedź InPostu 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

annaanna2019
#7 Wielbiciel#

Dziękuję a jaki czas przewidywany na odpowiedź ze strony InPost ? Bo przez zaistniałą sytuację kupującemu wydłuży się czas w doręczeniu paczki 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annaanna2019 aktualnie InPost odpowiada na wiadomości na bieżąco, więc powinnaś otrzymać ją niezwłocznie po wysłaniu zgłoszenia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@annaanna2019

W celu dokładnej oceny zdarzenia proszę uprzejmie o wysłanie zgłoszenia z opisem sytuacji na pomoc@inpost.pl W wiadomości mailowej umieść proszę: numer Twojej przesyłki, szczegółowy opis sytuacji oraz swój numer telefonu kontaktowy. Jeżeli posiadasz numer paczki, która znajdowała się w skrytce, zamieść również w korespondencji mailowej. 

W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności. 

oznacz moderatorów